احتمالاً با بسیاری از شعارهای تجاری آشنا هستید. آنها موضوع کسبوکار را خلاصه میکنند، و اگر به اندازه کافی جذاب باشند، برای همیشه در ذهن شما گیر میکنند. شعارهایی مانند «شادترین مکان روی زمین»، «فقط انجامش بده» و «الماس برای همیشه است» نمادین هستند. با این حال، ارائه توضیحات برای وب سایت ها می تواند فوق العاده چالش برانگیز باشد.
با یک وب سایت، شعار باید به بازدیدکنندگان بگوید که چه انتظاراتی می توانند داشته باشند و لحن آن را برای سایت تعیین کند. اگر یک مربی بازاریابی نیستید، میتوانید از ابزارهایی مانند ChatGPT استفاده کنید تا به شما کمک کند تا ایدههایی را برای شعار ایدهآل ایدهگیری کنید.
در این مقاله، ما به شما نشان میدهیم که چگونه از ChatGPT برای یافتن برچسبها برای یک وبسایت استفاده کنید. ما سه مرحله را مرور خواهیم کرد که میتوانید آنها را دنبال کنید و به شما کمک کنیم ایدههای طوفان فکری کنید. بیایید به آن برسیم!
???? فهرست مطالب:
مرحله 1: در نظر بگیرید که قلاب سایت شما چیست ????
“قلاب” سایت شما پیشنهاد ارزش اصلی آن است. این چیزی است که میتوانید به بازدیدکنندگان ارائه دهید و/یا آنچه شما را از سایر سایتهای موجود در جایگاه خود متمایز میکند. در اصل، هوک یا USP باید به این سوال پاسخ دهد: “چرا کسی باید این وب سایت را نسبت به سایرین در دسته مشابه انتخاب کند؟”
اگر مدتی است که روی وبسایت خود کار میکنید یا میخواهید آن را راهاندازی کنید، باید ایده خوبی از هدف آن و نوع مخاطبی که میخواهید جذب کنید داشته باشید. این اطلاعاتی است که می خواهید به عنوان پایه شعار یا شعار سایت استفاده کنید.
شناسایی USP قبل از ایجاد یک شعار بسیار مهم است زیرا ارزش متمایز یک نام تجاری را به اشتراک می گذارد و آن را در یک بازار رقابتی متمایز می کند. به عنوان مثال، یک وبلاگ فناوری ممکن است بر روی “بینش های فناوری پیشرفته” تمرکز کند در حالی که یک سایت سبک زندگی پایدار می تواند بر “نکات زندگی دوستدار محیط زیست” تأکید کند.
هنگامی که ایده ای در مورد این قلاب پیدا کردید، می توانید به تنهایی برای وب سایت طوفان فکری کنید. با این حال، اگر یک جای خالی ترسیم میکنید، میتوانیم به ChatGPT مراجعه کنیم تا به ما کمک کند تا تعداد زیادی از ایدهها را طوفان فکری کنیم. ????????????
مرحله 2: از ChatGPT بخواهید که به صورت انبوه شعار ارائه کند ????
خیلی چیزها هست که ChatGPT خوب است و حتی بیشتر در جایی که نمی درخشد. همین امر در مورد اکثر تولیدکنندگان متن هوش مصنوعی صدق می کند. آنها قادر به خلاقیت “واقعی” نیستند، اما ابزارهای فوق العاده ای برای به جریان انداختن ایده ها هستند.
یک دستور ساده مانند:
“50 ایده برای یک برچسب وب سایت را برگردانید. برچسب ها باید برای وبلاگی باشد که علاقه مندان و مبتدیان وردپرس را هدف قرار می دهد و آموزش ها و بررسی ها را ارائه می دهد.“، لیستی از ایده ها را به شکل زیر برمی گرداند:
میتوانید از ابزار بخواهید که دهها برچسب برای وبسایتها در یک لحظه ایجاد کند. برخی از آنها ممکن است مشابه باشند، اما استخر قابل توجهی خواهید داشت که می توانید انتخاب کنید.
اگر شعاری را می بینید که فکر می کنید برای وب سایت شما مناسب است، می توانید در این مرحله توقف کنید. با این حال، توصیه می کنیم کمی برای آزمایش وقت بگذارید. اگر از لحن یا سبک برچسبهایی که ChatGPT ایجاد میکند راضی نیستید، بهتر است درخواست را کمی تغییر دهید.
مرحله 3: دستور را اصلاح کنید تا جستجو را محدود کنید ????
هنگام استفاده از ابزارهای هوش مصنوعی که به اعلانها متکی هستند، اولین موردی که امتحان میکنید تقریباً هرگز نتایج ایدهآل را به دست نمیآورد. به طور معمول، شما باید اعلان را کمی تغییر دهید تا به نتایجی برسید که از نظر لحن یا جزئیات مطابق با انتظارات شما باشد.
از آنجایی که ما از ChatGPT میخواهیم که برچسبهای ساده برای وبسایتها ایجاد کند، نتایج عبارتهای کوتاه خواهند بود. میتوانید از سبک اولیه درخواستی که در مرحله قبل استفاده کردیم استفاده کنید و جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید تا با آنچه شما به دنبال آن هستید مطابقت داشته باشد. در اینجا یک مثال آورده شده است، «50 ایده برای یک برچسب وب سایت را برگردانید. برچسب ها باید برای وبلاگی باشد که علاقه مندان و مبتدیان وردپرس را هدف قرار می دهد و آموزش ها و بررسی ها را ارائه می دهد. لحن باید دوستانه باشد و شعارها باید از کلمات ساده استفاده کنند:

حتی یک تغییر کوچک در اعلان می تواند منجر به مجموعه ای کاملاً متفاوت از نتایج شود. اگر برای آزمایش وقت بگذارید، در نهایت صدها ایده قابل اجرا برای شعارهای یک سایت خواهید داشت. یکی از این ایده ها دقیقاً همان چیزی است که شما به دنبال آن هستید.
نتیجه گیری ????
ایجاد نام برای وب سایت خود و ثبت آن دامنه در حال حاضر به اندازه کافی پیچیده است. شما همچنین ممکن است یک لوگو بخواهید، و شعار می تواند به همان اندازه مهم باشد. برچسبها برای وبسایتها به بازدیدکنندگان میگوید که به دنبال چه چیزی هستند و اگر زمانی را در سایت شما بگذرانند، چه نوع محتوا و مزایایی را میتوانند انتظار داشته باشند.
???????? اگر در تلاش برای ارائه یک شعار عالی هستید، ابزارهای هوش مصنوعی مانند ChatGPT میتوانند به شما کمک کنند تا ایدهها و ایدههای خود را پیدا کنید. در اینجا نحوه استفاده از آنها آمده است:
- ???? در نظر بگیرید که قلاب سایت شما چیست.
- ???? از ChatGPT ها بخواهید که به صورت انبوه شعار ارائه کنند.
- ???? برای محدود کردن جستجو، درخواست را اصلاح کنید.
آیا در مورد نحوه انتخاب برچسب برای وب سایت ها سؤالی دارید؟ بیایید در مورد آنها در بخش نظرات زیر صحبت کنیم!
نظر خود را به اشتراک بگذارید