نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس: راهنمای مبتدیان | پی تاپ

نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس: راهنمای مبتدیان | پی تاپ

یادگیری نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس آسان است. پلتفرم وردپرس به شما امکان می دهد به چندین روش برای غیرفعال کردن یک تم دسترسی داشته باشید و این کاری است که می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید. با این حال، غیرفعال کردن آن می تواند تأثیر قابل توجهی بر سبک و عملکرد سایت شما داشته باشد.

دانستن چگونه یک پوسته وردپرس را با خیال راحت غیرفعال کنیم مهارتی است که با رشد سایت خود به کارتان می آید. احتمالاً چندین بار تم ها را تغییر می دهید و پیروی از یک روش ایمن به جلوگیری از “شکستن” وب سایت شما کمک می کند. ????

در این مقاله، ما در مورد تفاوت بین غیرفعال کردن و حذف یک تم و چگونه می توان آن را با خیال راحت انجام داد. سپس به شما نشان خواهیم داد نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس به دو روش مختلف بیایید به آن برسیم!

تفاوت بین غیرفعال کردن و حذف یک تم

غیرفعال کردن و حذف یک طرح زمینه یکسان نیست. وقتی یک تم (یا یک افزونه) را غیرفعال می‌کنید، فایل‌های آن روی سرور باقی می‌مانند. ممکن است طرح زمینه فعال نباشد، اما می‌توانید آن را در هر زمانی بدون نصب مجدد تغییر دهید.

به طور معمول، تم هایی را که دیگر قصد استفاده از آنها را ندارید حذف نصب می کنید. این ممکن است به این دلیل باشد که آنها قدیمی هستند یا به این دلیل که شما در حال مرور آن هستید دایرکتوری قالب وردپرس برای یک گزینه جدید

شما می توانید یک تم را به دلایل مشابه غیرفعال کنید، اما این فرآیندی است که ما گاهی اوقات برای عیب یابی خطاهای وردپرس توصیه می کنیم. برخی از تم ها ممکن است باعث مشکلات سازگاری با سایر اجزای وردپرس شوند و غیرفعال کردن مختصر آنها می تواند به شما در تشخیص مشکل کمک کند.

قبل (و بعد از) غیرفعال کردن یک موضوع چه نکاتی را باید در نظر گرفت

یادگیری نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس ساده است، اما فرآیندی است که می تواند منجر به مشکلات فنی در وب سایت شما شود. مستقیم ترین مسئله این است که وقتی یک تم را غیرفعال می کنید، وردپرس به طور پیش فرض گزینه دیگری را انتخاب می کند، به این معنی که سبک سایت شما به شدت تغییر می کند.

اگر موضوع قبلی دارای ویژگی‌هایی مانند بخش‌های منحصربه‌فرد، ویجت‌ها یا صفحه‌ساز بود، تغییر آن می‌تواند برخی از ویژگی‌های کلیدی سایت شما را از بین ببرد. این بدان معنا نیست که نباید این کار را انجام دهید، بلکه باید با خیال راحت به آن بپردازید.

اگر می‌خواهید موضوع سایت خود را تغییر دهید یا گزینه‌های جدیدی را آزمایش می‌کنید، در اینجا نحوه انجام این کار برای جلوگیری از تأثیر منفی روی سایت خود آورده شده است:

  1. قبل از آزمایش تم های جدید، یک نسخه پشتیبان کامل از وب سایت خود ایجاد کنید.
  2. از یک وب‌سایت استیجینگ برای آزمایش نحوه ظاهر و عملکرد سایت خود هنگام غیرفعال کردن یک تم یا امتحان کردن موضوعات جدید استفاده کنید.

اینها اقدامات امنیتی هستند که باید هر بار که قصد دارید تغییرات بزرگی در وب سایت وردپرس خود ایجاد کنید، انجام دهید. آنها به شما کمک می کنند تا از سناریوهایی که در آن سعی می کنید سایت خود را تعمیر کنید در حالی که برای کاربران به درستی کار نمی کند، اجتناب کنید.

اگر از طریق میزبان وب خود به عملکرد مرحله‌بندی دسترسی ندارید (که باید)، می‌توانید تغییرات را در یک سایت وردپرس محلی آزمایش کنید یا از یک افزونه استیجینگ استفاده کنید. این دو گزینه آخر بیشتر درگیر هستند، اما از نظر کارکرد صحیح سایت زنده شما هزینه دارند.

نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس

  1. یک تم را از طریق داشبورد غیرفعال کنید
  2. یک تم را از طریق FTP غیرفعال کنید

دو راه برای غیرفعال کردن یک تم در وردپرس وجود دارد. اگر به داشبورد دسترسی دارید، این روش آسان است. با این حال، اگر به هر دلیلی خارج از داشبورد قفل شده اید، می توانید یک تم را از طریق پروتکل انتقال فایل (FTP) نیز غیرفعال کنید.

1. یک تم را از طریق داشبورد غیرفعال کنید ⚙️

برای غیرفعال کردن یک موضوع از داشبورد، به ظاهرتم ها. این صفحه تمام تم های نصب شده در وب سایت شما را نمایش می دهد و به شما نشان می دهد که کدام یک فعال است:

نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس

برای غیرفعال کردن یک تم، باید به گزینه دیگری بروید، زیرا وردپرس همیشه به یک تم فعال نیاز دارد. بنابراین، ادامه دهید و جایگزینی را انتخاب کنید. وقتی آماده شدید، ماوس را روی موضوعی که می‌خواهید به آن تغییر دهید قرار دهید و به دنبال آن بگردید فعال کنید دکمه، در کنار پیش نمایش زنده گزینه:

فعال سازی تم در وردپرس

را کلیک کنید فعال کنید و تمام، وردپرس به موضوع جدید تغییر خواهد کرد. هنگامی که این کار را انجام دادید، به وب سایت خود مراجعه کنید تا ببینید با انتخاب جدید چگونه به نظر می رسد و بررسی کنید که آیا همه چیز به درستی کار می کند یا خیر.

اگر مدتی است که از یک مورد استفاده می‌کنید، طبیعی است که وقتی به سایت جدید تغییر می‌دهید، قسمت‌هایی از سایت شما خراب شود. این قابل انتظار است، به همین دلیل است که توصیه می کنیم تم های جدید وردپرس را در یک محیط مرحله بندی آزمایش کنید.

2. غیرفعال کردن یک تم از طریق FTP ????

اگر به دلیل خطای وردپرس به داشبورد دسترسی ندارید، همچنان می توانید از طریق FTP تم خود را غیرفعال کنید. برای انجام این کار، با استفاده از یک سرویس گیرنده FTP مانند FileZilla به سایت خود متصل شوید و به آن بروید wp-content/themes پوشه در وردپرس ریشه فهرست راهنما:

پوشه themes در پوشه wp-content.

در داخل دایرکتوری، پوشه های جداگانه ای برای هر موضوع در وب سایت خود پیدا خواهید کرد. نام آنها می تواند کمی با آنچه در داشبورد می بینید متفاوت باشد تم ها صفحه، اما تشخیص آنها باید آسان باشد:

پوشه تم در وردپرس.

به دنبال پوشه ای باشید که با موضوع فعال مطابقت دارد. می توانید روی آن کلیک راست کرده و گزینه تغییر نام آن را انتخاب کنید. اگر نام پوشه را به هر چیز دیگری تغییر دهید، وردپرس آن را نمی شناسد و به طور خودکار به یک موضوع فعال دیگر تغییر می کند.

همچنین می توانید پوشه آن تم را حذف کنید، که همان حذف نصب آن است. در این صورت وردپرس نیز به صورت پیش فرض گزینه دیگری را انتخاب می کند.

نتیجه گیری ????

اگرچه غیرفعال کردن قالب وردپرس آسان است، اما قبل از انجام آن مواردی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. درست مانند هر تغییر عمده دیگری در سایت شما، توصیه می‌کنیم یک نسخه پشتیبان کامل تهیه کنید و از یک محیط مرحله‌بندی برای آزمایش چیزها قبل از تعهد به آنها استفاده کنید. به این ترتیب می توانید از شکستن سایت برای کاربران جلوگیری کنید.

اگر از غیرفعال کردن تم مورد استفاده خود مطمئن هستید، دو راه برای انجام آن وجود دارد. روش اول روشی است که بیشتر اوقات از آن استفاده خواهید کرد مگر اینکه به داشبورد دسترسی نداشته باشید:

  1. ???? یک تم را از طریق داشبورد غیرفعال کنید.
  2. ???? یک تم را از طریق FTP غیرفعال کنید.

???? PS – اگر به دنبال یک موضوع جدید هستید و تمی را که دوست دارید پیدا نکردید، پیشنهاد می کنیم چند دقیقه وقت بگذارید و مجموعه تم های با کیفیت ما را مرور کنید. موضوع اصلی ما، Neve، دارای بیش از 1000 بررسی پنج ستاره است و در بیش از 300000 وب سایت فعال است. این مجموعه با تعداد زیادی از سایت های شروع کننده از پیش ساخته شده برای هر منظوری بسته بندی شده است، و همچنین به صورت نسخه بلوک/FSE.

آیا در مورد نحوه غیرفعال کردن قالب وردپرس سوالی دارید؟ بیایید در مورد آنها در بخش نظرات زیر صحبت کنیم!

راهنمای رایگان

4 گام ضروری برای افزایش سرعت
وب سایت وردپرس شما

مراحل ساده را در مجموعه کوتاه 4 قسمتی ما دنبال کنید
و زمان بارگذاری خود را 50-80٪ کاهش دهید. ????

چگونه یک وب سایت ویدیویی ایجاد کنیم | پی تاپ

چگونه یک وب سایت ویدیویی ایجاد کنیم | پی تاپ

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک وب سایت اختصاصی برای ویدیوهای خود ایجاد کنید. شاید شما در حال فروش دوره ای هستید که می خواهید آن را پشت یک دیوار پرداخت قرار دهید. شاید یک مجموعه ویدیویی یا پادکست ایجاد کرده باشید که به خانه مارک خود نیاز دارد. یا شاید شما فقط می خواهید یک محیط همه جانبه برای کاربران ایجاد کنید تا محتوای ویدیوی شما را بدون حواس پرتی معمولی YouTube مصرف کنند.

هدف شما هرچه که باشد، می توانید دو رویکرد را برای رسیدن به آن در پیش بگیرید. شما یا از صفحاتی که به طور خودکار از یک سرویس میزبانی ویدیو یا پلتفرم آموزش الکترونیکی تولید می شوند استفاده می کنید، یا یک وب سایت اختصاصی می سازید و سپس ویدیوهای خود را در آن جاسازی می کنید.

استفاده از سرویس میزبانی ویدیو یا پلت فرم آموزش الکترونیکی

اگر نمی خواهید زحمت نگهداری وب سایت را نداشته باشید، این راه حل است. با استفاده از سرویس میزبانی ویدیو یا پلت فرم آموزش الکترونیکی، می توانید به راحتی ویدیوهای خود را ذخیره کنید. اگر می‌خواهید گزینه‌های درآمدزایی خارج از جعبه برای یک دوره ویدیویی را داشته باشید، این خدمات نیز مفید هستند.

ویترین ها و مجموعه های Vimeo

Vimeo دو راه برای ایجاد یک وب سایت ویدیویی سریع ارائه می دهد:

  1. ویترین ها به شما این امکان را می دهد که یک لیست پخش بلند را جمع آوری کنید، که برای یک سریال کوتاه ایده آل است. بعلاوه، می‌توانید یک صفحه وب زیبا به همراه آن ایجاد کنید.
  2. مجموعه ها برای پشتیبانی از Vimeo OTT طراحی شده اند. این یک سرویس اشتراک برای کسانی است که به دنبال کسب درآمد از یک کتابخانه ویدیویی به روشی ساده هستند. قیمت آن 1 دلار برای هر مشترک در ماه است.

ویدیوی جوانه زدن

ویدیوی جوانه زدن یک CMS سبک را ارائه می دهد که می تواند برای ایجاد یک وب سایت ویدیویی با چندین صفحه استفاده شود – و در سراسر سایت در دامنه سفارشی مورد نظر شما اعمال شود. اگر می خواهید یک راه حل ساده برای پلاگین و بازی داشته باشید و یک کتابخانه نسبتاً بزرگ از محتوای ویدیویی دارید که می خواهید بر اساس موضوع دسته بندی کنید، این یک انتخاب عالی است.

اگر مهارت‌های CSS و HTML دارید، می‌توانید CMS ویدیوی Sprout را تا حدودی سفارشی کنید. با این حال، در آن مرحله ممکن است بهتر باشد یک راه حل سفارشی با وردپرس بسازید.

نمونه سایت ویدیویی از Sprout Video

کانال های Wistia

کانال های Wistia اگر محتوای ویدیویی سریالی دارید که به طور منظم منتشر می کنید، مانند یک پادکست، یک راه حل عالی است. Channels به شما امکان می دهد صدا و ویدیو را ترکیب کنید و یک صفحه فرود مارک دار ایجاد کنید که کمی شبیه به یک سرویس پخش ویدیو است. به علاوه، شامل صفحات منحصر به فرد برای هر ویدیو می شود.

می‌توانید کانال‌های Wistia را روی یک URL زیردامنه استاندارد حساب Wistia اجرا کنید. اما اگر از یک کد جاسازی ساده جاوا اسکریپت استفاده می‌کنید، می‌توانید آن را در هر صفحه‌ای در یک وب‌سایت موجود جاسازی کنید – در نتیجه گزینه‌های سرویس میزبانی ویدیو در مقابل وب‌سایت شخصی خود را محدود می‌کنید.

نمونه ای از کانال های Wistia در عمل

گذشته از همه اینها

برای دوره‌های ویدیویی و دوره‌هایی که شامل ویدیوها در کنار محتوای نوشتاری هستند، گذشته از همه اینها یک راه حل عالی است این به شما امکان می دهد یک وب سایت ویدیویی سریع بسازید که بتوانید به راحتی از آن درآمد کسب کنید. کجابی دارای یک سیستم مدیریت محتوا WYSIWYG بسیار ساده است که برای استفاده از آن نیازی به هیچ مهارت توسعه وب نیست. به علاوه، می توان آن را با یک وب سایت موجود ادغام کرد.

نمونه سایت ویدیویی ایجاد شده با کجابی

ایجاد یک وب سایت ویدیویی

اگر می‌خواهید کاری سفارشی‌تر انجام دهید، یا ویدیوهای خود را به عنوان بخشی از یک تجربه وب بزرگ‌تر ادغام کنید، می‌توانید قبل از جاسازی ویدیوهای خود یک وب‌سایت با CMS سنتی‌تر ایجاد کنید. مزیت این کار نه تنها در ساختن چیزی دقیقاً مطابق با مشخصات طراحی و ساختار شما نیست، بلکه در داشتن یک ویژگی وب که می‌تواند ترافیک را از جستجوی ارگانیک و منابع ویدیویی ارگانیک هدایت کند.

وردپرس فناوری پایه ایده آل است

در اکثریت قریب به اتفاق موارد، بهترین CMS برای ایجاد یک نمونه کار ویدئویی، سری یا وب سایت دوره خواهد بود وردپرس. وردپرس با هزاران پلاگین گالری ویدیو و ادغام با تمام پلتفرم های میزبانی ویدیوی اصلی، همه گزینه های مورد نیاز برای یک وب سایت ویدیویی سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد. به علاوه، بسیار ساده است و به دانش فنی کمی نیاز دارد. شما می‌توانید به سادگی ویدیوها را از تقریباً هر پلتفرمی در هر صفحه‌ای که با ویرایشگر گوتنبرگ ایجاد کرده‌اید قرار دهید. معنی: ویدیو می‌تواند بخشی از بافت سایت وردپرس شما خارج از جعبه باشد.

و اگر از وردپرس استفاده می کنید، می توانید از افزونه Yoast Video SEO نیز استفاده کنید! پلاگین سئو ویدیو تضمین می کند که ویدیوهای شما در گوگل ایندکس می شوند، بنابراین می توانید ترافیک بیشتری را از طریق جستجوی ویدیو به وب سایت خود هدایت کنید.

افزونه Yoast Video SEO

گزینه هایی برای یکپارچه سازی فیلم ها در وردپرس

اگر می خواهید ویدیوهای خود را با جزئیات بیشتری در انواع صفحه انتخابی خود ادغام کنید، گزینه های بسیار خوبی در آنجا وجود دارد.

فرا گرفتنDخاکستر

LearnDash یک پلاگین عالی برای اجرای ویدئویی از نوع دوره است. این به شما امکان می دهد ویدیوها را از هر منبعی مانند YouTube یا Wistia اضافه کنید، سپس محرک های پخش کاربر را برای پیشرفت دوره ایجاد کنید.

کانال های Wistia

همانند راه حل مستقل، کانال های Wistia به عنوان راهی برای ایجاد یک گالری ویدیو در هر صفحه یا نوع صفحه دیگری بسیار خوب عمل می کند. URL های منحصر به فردی را برای هر ویدیوی داخل گالری ایجاد می کند. این URL ها توسط گوگل ایندکس می شوند که برای سئوی شما عالی است.

گالری ویدیوی همه در یک

این افزونه کمی شبیه یک CMS کوچک در یک CMS است. این به شما امکان می دهد تا یک تجربه گالری ویدیویی نسبتاً غنی را در یک وب سایت وردپرس بسازید و ویدیوها را از YouTube و جاهای دیگر بیاورید. گالری ویدیوی همه در یک اگر می خواهید یک کاتالوگ ساده و سنتی از ویدیوهای خود در یک صفحه داشته باشید، راه حل معقولی است.

نمونه ای از گالری ویدیوی همه کاره

در نتیجه: ساختن یک وب سایت ویدیویی نسبتاً ساده است و نباید ترسناک باشد. هر نیازی که داشته باشید، گزینه های عالی وجود دارد.

بیشتر بخوانید: چگونه جلوی تأثیر منفی ویدیوها بر Core Web Vital را بگیریم »

صفحه 404 چیست؟ | پی تاپ

صفحه 404 چیست؟ | پی تاپ

این را تصور کنید: در حال کاوش در قلمرو وسیع اینترنت، کلیک کردن روی پیوندها، جستجوی اطلاعات یا خرید آنلاین هستید. ناگهان در صفحه‌ای قرار می‌گیرید که با یک پیام واضح به شما خوش آمد می‌گوید: «صفحه ۴۰۴ یافت نشد». سرت را خار می دهی و نمی دانی چه اتفاقی افتاده است. “صفحه 404 دقیقا چیست؟” – تو فکر می کنی این چیزی است که.

این اساسا یک بن بست دیجیتالی است. زمانی اتفاق می افتد که سرور نمی تواند صفحه مورد نظر شما را پیدا کند. این ممکن است به دلایل مختلفی اتفاق بیفتد، مانند تایپ اشتباه URL، محتوای حذف شده یا طراحی مجدد وب سایت که ساختار URL را تغییر داده است.

در این پست وبلاگ، بیشتر بررسی خواهیم کرد که 404 صفحه چیست، تأثیر آنها بر تجربه کاربر و سئو، و نحوه طراحی یک صفحه موثر.

تاثیر 404 صفحه بر تجربه کاربر و سئو

مواجهه با صفحه 404 در وب‌سایتی که در حال کاوش هستید، شبیه برخورد به یک دست انداز غیرمنتظره در یک جاده آشنا است. این سفر آرام شما را مختل می کند و شما را برای لحظه ای گیج می کند. چنین مواردی به جای محو شدن در پس‌زمینه، می‌توانند قابلیت اطمینان و حرفه‌ای بودن وب‌سایت را مورد تردید قرار دهند. این می تواند منجر به یک برداشت منفی شود که باقی می ماند و سؤالاتی در مورد اعتبار سایت ایجاد می کند. این تجربه ناخوشایند اغلب کاربران را وادار می‌کند که تلاش خود را رها کنند و باعث می‌شود که نرخ پرش افزایش یابد زیرا بازدیدکنندگان ناامید به دنبال جایگزین‌های یکپارچه‌تر هستند.

عواقب خطای 404 تنها به ناامیدی کاربر محدود نمی شود. از منظر سئو، خطاهای 404 مکرر می تواند به رتبه وب سایت شما در موتورهای جستجو آسیب برساند. موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ وب سایت ها را برای فهرست بندی محتوای آنها می خزند. اگر به طور مکرر با لینک های شکسته مواجه شوند، ممکن است به این نتیجه برسند که سایت شما ضعیف نگهداری می شود و کاربر پسند نیست، که می تواند منجر به رتبه پایین تر و کاهش دید آنلاین شود.

فراتر از آنچه که یک صفحه 404 است: چگونه آن را جذاب تر کنیم

تبدیل یک خطای ناامید کننده به یک تجربه لذت بخش ممکن است به نظر سخت بیاید، اما ممکن است. طراحی یک صفحه 404 کاربرپسند می تواند ضربه را کاهش دهد و حتی تصویر برند شما را افزایش دهد. در اینجا چند نکته برای در نظر گرفتن وجود دارد:

  • عذرخواهی کنید و توضیح دهید: مودبانه مشکل کاربر را تایید کنید و توضیح دهید که صفحه مورد نظر او در دسترس نیست. برای جلوگیری از سردرگمی از زبان واضح و مختصر استفاده کنید.
  • راهنمایی ارائه دهید: پیوندهایی به صفحات محبوب یا مرتبط در وب سایت خود ارائه دهید. این به کاربران کمک می کند راه بازگشت خود را پیدا کنند و آنها را درگیر نگه می دارد.
  • یک نوار جستجو اضافه کنید: شامل یک نوار جستجو برای توانمندسازی کاربران برای جستجوی محتوایی که می‌خواهند پیدا کنند. این نشان دهنده تعهد شما برای کمک به آنهاست.
  • شخصیت برند را در خود بگنجانید: مقداری شخصیت به صفحه 404 خود تزریق کنید. طنز، خلاقیت یا عناصر بصری می توانند یک تجربه بالقوه منفی را به یک تجربه مثبت تبدیل کنند.
  • اطلاعات تماس را ارائه دهید: اگر کاربران واقعاً به دنبال چیزی مهم هستند، اطلاعات تماس یا پیوند پشتیبانی مشتری را ارائه دهید.

???? برای مشاوره بیشتر و راهنمای گام به گام دقیق تر در مورد نحوه ایجاد صفحه 404 در وردپرس، این مطلب را بخوانید.

صفحه 404 چیست - نمونه github

نتیجه گیری و نکات اولیه

در یک چشم انداز دیجیتالی که اولین برداشت مهم است، یک خطای 404 می تواند درک کاربر از وب سایت شما را خراب یا خراب کند. درک اینکه یک صفحه 404 چیست، پیامدهای آن بر تجربه کاربر و سئو، و نحوه طراحی یک صفحه موثر می تواند تأثیر قابل توجهی بر حضور آنلاین شما داشته باشد.

به یاد داشته باشید، یک صفحه 404 که به خوبی طراحی شده باشد، فقط یک ضرورت فنی نیست. این فرصتی است برای نشان دادن ارزش ها و تعهد برند خود به رضایت کاربر. بنابراین، یک لحظه برای ارزیابی صفحه 404 خود وقت بگذارید. آیا مفید، آموزنده و با هویت برند شما همسو است؟ با انجام این مراحل، می توانید یک مانع بالقوه را به یک تعامل به یاد ماندنی و مثبت تبدیل کنید.

راهنمای رایگان

4 گام ضروری برای افزایش سرعت
وب سایت وردپرس شما

مراحل ساده را در مجموعه کوتاه 4 قسمتی ما دنبال کنید
و زمان بارگذاری خود را 50-80٪ کاهش دهید. ????

سئوی صفحه محصول: 5 چیز برای بهبود | پی تاپ

سئوی صفحه محصول: 5 چیز برای بهبود | پی تاپ

داشتن صفحات محصول عالی برای فروش شما مهم است. به هر حال، اینجا جایی است که مردم تصمیم می گیرند روی دکمه خرید کلیک کنند. علاوه بر بهینه سازی صفحات محصول خود برای تجربه کاربری، شما همچنین می خواهید مطمئن شوید که این صفحات برای SEO شما کار می کنند. ممکن است فکر کنید این واضح است. به همین دلیل است که ما چند مورد را به شما نشان خواهیم داد کمتر مشخص عناصر سئو صفحه محصول در این پست. و ما توضیح خواهیم داد که چرا توجه به این موارد بسیار مهم است. بیا بریم!

1. اصول اولیه سئو صفحه محصول

اول از همه: صفحه محصول در فروشگاه آنلاین نیز یک صفحه است. این بدان معنی است که تمام موارد سئو که برای صفحات محتوای شما مهم هستند، برای صفحات محصول شما نیز مهم هستند. البته، سئوی صفحه محصول چیزهای بیشتری دارد. اما در حال حاضر، این بهینه سازی اولیه شما خواهد بود. نکته: اگر محصولات نه چندان هیجان انگیزی را در سایت خود ارائه می دهید، ممکن است بخواهید پست ما در مورد سئو محصولات خسته کننده را بخوانید.

بیایید با اصول اولیه شروع کنیم.

1. یک عنوان عالی

سعی کنید روی نام محصول تمرکز کنید. و نام سازنده را در صورت وجود درج کنید. علاوه بر این، اگر محصول شما به عنوان مثال، بخش کوچکی از یک دستگاه بزرگتر (پیچ، لوله) است، باید SKU را نیز وارد کنید. مردم ممکن است به طور خاص آن را جستجو کنند.

2. توضیحات محصول مناسب و منحصر به فرد

اگرچه ممکن است وسوسه انگیز باشد که از همان توضیحات سازنده محصول استفاده کنید، اما واقعاً نباید این کار را انجام دهید. این توضیحات ممکن است در صدها وب سایت یافت شود، به این معنی که محتوای تکراری است و نشانه کیفیت پایین برای وب سایت شما (به گوگل). به یاد داشته باشید، شما می خواهید همیشه از محتوای تکراری جلوگیری کنید!

اکنون، ممکن است فکر کنید: “اما تمام محتوای دیگر من (صفحه های محتوا، صفحات دسته بندی، وبلاگ) منحصر به فرد است!” با این حال، اگر محتوای موجود در صدها صفحه محصول منحصر به فرد نباشد، اکثریت محتوای وب سایت شما هنوز هم سطح نخواهد بود. پس برای ایجاد محتوای منحصر به فرد وقت بگذارید! و اگر به کمک نیاز دارید، افزونه Yoast WooCommerce SEO با محتوای خاص محصول و تجزیه و تحلیل سئو ارائه می شود که به شما کمک می کند توضیحات عالی محصول را ارائه دهید.

3. توضیحات متا دعوت کننده

صفحه محصول معمولا حاوی اطلاعات کلی زیادی است، مانند ابعاد محصول یا شرایط خدمات شرکت شما. برای جلوگیری از استفاده گوگل از متن نامرتبط در توضیحات متا، می‌خواهید یک متا توضیحات را به صفحات محصول خود اضافه کنید. مسلماً حتی مهمتر از اضافه کردن یکی به صفحات محتوای خود است!

در مرحله بعد، سعی کنید توضیحات متا منحصر به فردی ارائه دهید. این ممکن است گاهی اوقات دشوار باشد. شما ممکن است با نوعی الگو روبرو شوید که در آن فقط نام محصول را برای هر محصول تغییر دهید. برای شروع اشکالی ندارد. اما در حالت ایده آل، تمام توضیحات متا شما باید منحصر به فرد باشد.

4. یک URL عالی و آسان برای به خاطر سپردن انتخاب کنید

توصیه می کنیم از نام محصول در URL استفاده کنید. با این حال، مطمئن شوید که URL هنوز برای بازدیدکنندگان سایت قابل خواندن است! آن را کوتاه و ساده نگه دارید.

5. تصاویر با کیفیت بالا و بهینه سازی شده را با متن ALT مناسب اضافه کنید

حداقل نام محصول را در تصویر اصلی محصول وارد کنید. این به شما کمک می کند تا در جستجوی بصری بهتر عمل کنید. همچنین، ویدیو را فراموش نکنید – در صورت وجود.

6. روی UX صفحه محصول خود تمرکز کنید

آخرین اما نه کم اهمیت: UX یا تجربه کاربری. این یک گام مهم است، زیرا همه چیز در مورد این است که صفحات محصول خود را تا حد امکان کاربر پسند کنید. به علاوه، بخش مهمی از سئوی جامع است. بخش های زیادی برای UX وجود دارد، به همین دلیل است که ما یک پست با نمونه های UX صفحه محصول نوشتیم. آن را بخوانید!

بیشتر بخوانید: توضیحات عالی محصول را با SEO WooCommerce بنویسید »

2. داده های ساختاریافته را برای محصولات خود اضافه کنید و نتایج غنی بگیرید

داده های ساختاریافته بخش ضروری یک استراتژی سئو مدرن است. دیگر نمی‌توانید بدون داده‌های ساختاریافته برای صفحات محصول خود کار کنید، زیرا آنها به برجسته شدن صفحه محصول شما کمک می‌کنند. به عنوان مثال، یک خاصی وجود دارد Product طرحی که به شما کمک می کند تا نتایج جستجوی برجسته، به اصطلاح نتایج غنی را دریافت کنید. اینها برای دید سایت شما عالی هستند و همچنین می توانند نرخ کلیک شما را افزایش دهند! و اگر نظرات مشتریان را با علامت گذاری کنید Review داده های ساخت یافته، در نتایج جستجو نشان داده می شوند. دیدن آن ستاره های زیبا در زیر صفحه محصول، مردم را متقاعد می کند که باید سایت شما را بررسی کنند!

دلیل دیگری برای اضافه کردن آن، مدیریت انتظارات مشتریان است. بازدیدکنندگان شما از قبل قیمت شما را می دانند و اینکه محصول هنوز در انبار موجود است. این برای تجربه کاربری چگونه است!

موتورهای جستجو صفحه شما را بهتر درک خواهند کرد

داده های ساختاریافته برای سئوی صفحه محصول شما نیز مهم است زیرا موتورهای جستجوی اصلی این نشانه گذاری را ارائه کردند، نه کنسرسیوم W3C. گوگل، بینگ، یاهو و یاندکس با این نشانه گذاری موافقت کردند تا بتوانند صفحات محصول و تمام عناصر و ویژگی های محصول را راحت تر شناسایی کنند. چرا؟ بنابراین آنها می توانند الف) این صفحات را خیلی بهتر درک کنند و ب) قطعه های غنی مانند این را به شما نشان دهند:

این اطلاعات زیادی در نتایج جستجو است، درست است؟

این Product schema اطلاعات بیشتری در مورد محصول به موتور جستجو می دهد. این می تواند شامل ویژگی هایی مانند توضیحات محصول، سازنده، نام تجاری، نام، ابعاد و رنگ باشد، اما همچنین SKU که قبلا ذکر کردیم. این Offer طرح شامل اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و در دسترس بودن، مانند ارز و سهام است. حتی می تواند شامل چیزی به نام باشد priceValidUntil به موتورهای جستجو اطلاع دهید که پیشنهاد قیمت فقط برای مدت زمان محدودی است.

گزینه های زیادی برای افزودن داده های ساختار یافته برای سئو صفحه محصول

Schema.org گزینه های زیادی دارد، اما تنها مجموعه محدودی از ویژگی ها توسط موتورهای جستجو پشتیبانی می شوند. به عنوان مثال، نگاه کنید داده های ساختار یافته صفحه Google در صفحه محصول ببینید موتورهای جستجو چه انتظاراتی از کد شما دارند و با آن چه کاری می توانند انجام دهند.

به همین دلیل است که می‌خواهید داده‌های Schema.org را برای سئوی صفحه محصول اضافه کنید: تشخیص آن برای Google آسان‌تر است و مطمئن می‌شود که از قبل موارد اضافی مهم را در Google گنجانده است. اگر یک فروشگاه WooCommerce دارید، افزونه WooCommerce SEO ما از بسیاری از این موارد در پشت صحنه مراقبت می کند.

به خواندن ادامه دهید: نتایج غنی، داده های ساختاریافته و طرحواره: راهنمای بصری برای کمک به درک »

پیش نمایشی از نحوه ظاهر محصول شما در Google به لطف داده های ساختاریافته

3. نظرات واقعی را اضافه کنید

بررسی ها مهم هستند. در حقیقت، 95 درصد از مصرف کنندگان می گویند که آنها قبل از خرید هر چیزی به صورت آنلاین نظرات را بررسی می کنند. اگرچه همه به نظرات آنلاین اعتماد ندارند، خیلی از مردم این کار رو می کنند، بنابراین آنها می توانند بسیار مفید باشند.

88٪ از مصرف کنندگان آمریکایی نظرات آنلاین را حداقل تا حدودی مفید می دانند

اگر یک شرکت محلی هستید، بررسی آنلاین از اهمیت بیشتری برخوردار است. بیشتر بررسی ها به شدت مثبت هستند، اما ممکن است فقط نظرات منفی باشند که درک بهتری از آنچه در مورد یک شرکت یا محصول می گذرد را ارائه می دهند. علاوه بر این، گرفتن گواهینامه های عالی راه دیگری برای نشان دادن تجارت شماست.

فروشگاه اینترنتی پیشرو هلندی Coolblue گزینه های زیادی را در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد تا نظرات مرتبط و مفیدی را در مورد محصولاتی که خریداری می کنند ارائه دهند.

سعی کنید مشتریان خود را وادار به نظرات خود کنید، سپس نظرات را در صفحه محصول خود نشان دهید. آیا نظر منفی دریافت می کنید؟ با نویسنده تماس بگیرید، متوجه شوید که چه چیزی اشتباه است و سعی کنید وضعیت را کاهش دهید. شاید بتوانند نقد منفی خود را به مثبت تبدیل کنند. به علاوه: شما بینش جدیدی در مورد کار خود به دست آورده اید.

اگر مطمئن نیستید که چگونه این رتبه‌بندی‌ها و بررسی‌ها را دریافت کنید، پست وبلاگ ما را بررسی کنید: چگونه رتبه‌بندی و نظرات را برای کسب‌وکار خود دریافت کنید. و فراموش نکنید که نظرات و رتبه بندی های خود را با علامت گذاری کنید Review و Rating طرحواره تا موتورهای جستجو بتوانند آنها را انتخاب کنند و نتایج غنی را در صفحات نتایج جستجو نشان دهند.

4. صفحه محصول خود را بسیار سریع کنید

مردم دوست ندارند منتظر بمانند. به خصوص در دنیای امروزی که روی موبایل متمرکز است، هر ثانیه مهم است. حتی اگر زمان و انرژی زیادی را صرف تلاش کنید تا آن مشتری بالقوه را در وهله اول به صفحه محصول خود برسانید، حتی بیشتر از آن. مردم انتظار دارند صفحه ای سریع داشته باشند و گوگل هم همینطور است. البته برای بهبود سرعت سایت خود کارهای زیادی می توانید انجام دهید. برای شروع، در اینجا یک پست در مورد چگونگی بهبود نمرات Core Web Vital وجود دارد.

5. کاربر صفحه محصول شما را آزمایش کند

نگاه کردن به اعداد در گوگل آنالیتیکس، کنسول جستجو یا سایر ابزارهای تحلیلی می تواند به شما بینشی در مورد نحوه یافتن و تعامل افراد با صفحه شما بدهد. این اطلاعات بینش می تواند به شما کمک کند عملکرد یک صفحه را حتی بیشتر بهبود ببخشید. اما راه دیگری برای اطمینان از عالی بودن صفحه محصول شما وجود دارد: تست کاربر.

چگونه تست کاربر می تواند به شما کمک کند

آزمایش‌کننده‌ها می‌توانند مشکلات زیادی را برای شما پیدا کنند: استفاده وحشتناک از تصاویر (از جمله گالری‌های ناکارآمد)، مدیریت بد محصولات موجود در انبار، یا اطلاعات نادرست حمل و نقل و اطلاعات بازگشت، که می‌تواند منجر به مشکلات اعتماد شود. اکنون، ممکن است فکر کنید: مطمئناً، وب سایت من این مشکلات را ندارد! اما شما تعجب خواهید کرد.

موسسه Baymard در پروژه تحقیقاتی خود در سال 2021 محصول صفحه کاربری UX دریافت که “سایت متوسط ​​دارای 24 مشکل ساختاری UX در صفحات محصولات خود است و تنها 18٪ از 60 سایت تجارت الکترونیک پردرآمد ایالات متحده و اروپا دارای “خوب” یا ” قابل قبول” عملکرد UX صفحه محصول. اکثریت قریب به اتفاق سایت های بنچمارک شده – 82٪ – عملکرد “ضعیف” یا “متوسط” دارند. و هیچ سایتی عملکرد UX صفحه محصول “آخرین” را ندارد. می توانید این مطالعه جذاب را در مورد آنها بخوانید سایت UX صفحه محصول.

گزارش Baymard دارای بینش های فراوانی در مورد رایج ترین خطاهای مشاهده شده در صفحات محصول است

در حالی که صفحات محصول خود را با تحقیقات کاربران خارجی مقایسه می کنید، فراموش نکنید که آزمایش کاربر خود را انجام دهید! انجام تحقیقات مناسب به شما نتایج چشمگیری می دهد که احتمالاً خودتان آن را پیدا نمی کردید.

امتیاز: اعتماد ایجاد کنید و اصالت خود را به مردم نشان دهید

وادار کردن یک غریبه برای خرید چیزی در سایت شما مستلزم اعتماد زیادی است. کسی باید قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده است به شما بدهد، بداند شما معتبر هستید، درست است؟ گوگل تاکید زیادی بر عنصر اعتماد دارد – همه چیز معروف است دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو. موتور جستجو سعی می کند اعتماد و تخصص را با نگاه کردن به بررسی های آنلاین، تمجیدهایی که یک سایت یا نویسندگان آن دریافت می کند و موارد دیگر ارزیابی کند.

به همین دلیل بسیار مهم است که صفحات درباره ما و خدمات مشتری شما مرتب باشد. اطمینان حاصل کنید که افراد می توانند به راحتی اطلاعات تماس، اطلاعات مربوط به بازگشت و حمل و نقل، پرداخت، حریم خصوصی و غیره را پیدا کنند. این باعث ایجاد اعتماد برای مشتریان شما می شود. بنابراین، فراموش نکنید!

نتیجه گیری: در مورد سئو صفحه محصول خود جدی باشید

اگر در مورد بهینه سازی صفحه محصول خود جدی هستید، نباید تنها روی سئوی معمولی و تجربه کاربری تمرکز کنید. شما باید در سایر جنبه های صفحات محصول خود عمیق تر بگردید. به عنوان مثال، شما می توانید اضافه کنید Product و Offer طرحواره، بنابراین گوگل می تواند به راحتی تمام جزئیات محصول شما را فهرست کند و آنها را به عنوان نتایج غنی در نتایج جستجو نشان دهد. علاوه بر این، باید صفحات محصول خود را سریع بسازید، نظرات کاربران را اضافه کنید و سعی کنید قابلیت اعتماد وب سایت خود را افزایش دهید. و فراموش نکنید که هر کاری را که انجام می دهید آزمایش کنید!

به یک دست کمک نیاز دارید؟ حتما دوره آموزشی سئوی تجارت الکترونیک ما را ببینید. بیاموزید که سئوی تجارت الکترونیک چیست، چگونه سایت خود را بهینه کنید و حضور آنلاین خود را تقویت کنید. آیا می خواهید محصولات خود را در نتایج جستجوی خرید رتبه بندی کنید؟ ما به شما می گوییم چگونه. امروز درس آزمایشی رایگان خود را شروع کنید! دسترسی کامل به آکادمی Yoast SEO در Yoast SEO Premium گنجانده شده است.

نمای کلی ما را در مورد موارد ضروری صفحه محصول بررسی کنید

برای کمک به شما برای ماندن در بالای صفحات محصول خود، یک PDF ایجاد کردیم که می توانید از آن برای بهینه سازی صفحات محصول خود استفاده کنید. بیشتر مواردی که در این پست وبلاگ مورد بحث قرار گرفته است را می توان در PDF پیدا کرد، به علاوه نکات بیشتری! کافیست روی عکس کلیک کنید تا به پی دی اف رفته و آن را دانلود کنید.

صفحه پیش نمایش محصول باید داشته باشد
برای دانلود پی دی اف روی تصویر کلیک کنید

در ادامه بخوانید: 7 روش برای بهبود توضیحات محصول در فروشگاه آنلاین شما »

Schema Markup چیست؟ | پی تاپ

Schema Markup چیست؟ | پی تاپ

در چشم‌انداز دائماً در حال تحول بازاریابی دیجیتال و بهینه‌سازی موتور جستجو (SEO)، پیشرو بودن در رتبه‌بندی و نتایج جستجو بسیار مهم است. یکی از نوآوری هایی که به وب سایت ها اجازه می دهد مرتبط و رقابتی بمانند، نشانه گذاری طرحواره است. نشانه گذاری طرحواره دقیقا چیست؟

از نظر فنی، نشانه‌گذاری طرحواره کدی است که به HTML وب‌سایت شما اضافه می‌شود و به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای صفحات شما را واضح‌تر و دقیق‌تر درک کنند.

برای اطلاعات بیشتر در مورد نشانه گذاری طرحواره، تأثیر آن بر نتایج جستجو، انواع مختلف و نحوه پیاده سازی آن در وب سایت خود، ادامه مطلب را بخوانید.

تاثیر نشانه گذاری طرحواره بر نتایج جستجو

در دنیایی که موتورهای جستجو مانند گوگل تلاش می کنند مرتبط ترین و آموزنده ترین نتایج را به کاربران ارائه دهند، نشانه گذاری طرحواره نقش مهمی در بهبود دید وب سایت شما ایفا می کند. این زمینه را در مورد محتوای شما به موتورهای جستجو ارائه می دهد. این کار باعث می‌شود که آن‌ها راحت‌تر رتبه سایت شما را در نتایج جستجو بالاتر ببرند و آن را به مخاطبان مورد نظر خود نشان دهند.

برای درک بیشتر نشانه گذاری طرحواره، این سناریوهای فرضی را در نظر بگیرید. تصور کنید که صاحب کتابفروشی هستید با وب سایتی که طیف وسیعی از عناوین را در خود جای داده است. کاربری که به دنبال توصیه‌های کتاب می‌گردد، به احتمال زیاد روی یک نتیجه جستجو کلیک می‌کند که رتبه‌بندی ستاره‌ها، قیمت‌ها و در دسترس بودن کتاب را نشان می‌دهد – همه اینها از طریق نشانه‌گذاری طرحواره امکان‌پذیر شده‌اند. بدون این نشانه گذاری، فهرست شما ممکن است به عنوان یک تکه متن ساده ظاهر شود که به طور بالقوه منجر به فرصت های از دست رفته می شود.

در اینجا یک نتیجه مشابه ممکن است برای سایتی مانند سایت ما به نظر برسد – جایی که ما پلتفرم های مختلفی را بررسی می کنیم که می توانند سایت وردپرس شما را بهتر کنند. در این مورد، این یک بلوک بررسی برای بررسی SiteGround ما است. آنچه شما به آن نگاه می کنید یک قطعه غنی از فهرست ما است:

آشنایی با انواع مختلف نشانه گذاری طرحواره

نشانه گذاری طرحواره انواع مختلفی دارد. به عنوان مثال، وجود دارد مقاله طرحی برای مقالات خبری، پست های وبلاگ یا هر محتوای نوشتاری. دستور آشپزی اگر محتوایی در مورد دستورالعمل‌های آشپزی، فهرست‌های مواد تشکیل دهنده و رتبه‌بندی پست می‌کنید، طرحواره نیز در دسترس است.

در همین حال، تجارت محلی schema جزئیات ضروری در مورد فروشگاه آجر و ملات شما، مانند مکان، ساعات کار، و اطلاعات تماس را ارائه می دهد. انواع دیگر عبارتند از رویداد، تولید – محصول، و مرور طرحواره ای که هر کدام برای تقویت انواع خاصی از محتوا طراحی شده اند.

این طرح‌واره‌ها به محتوای دیگر در وب‌سایت شما نیز مرتبط هستند و بر آن تأثیر می‌گذارند. برای نشان دادن، بیایید بگوییم که شما یک وبلاگ دستور غذا راه اندازی کرده اید. با اجرای دستور آشپزی در طرحواره، نتایج جستجوی شما نه تنها می‌تواند عنوان و URL دستور غذای شما را نمایش دهد، بلکه تصویری جذاب، زمان آماده‌سازی و حتی نظرات کاربران را نیز نشان می‌دهد – همه اینها قبل از بازدید کاربران از سایت شما.

نشانه گذاری طرحواره چیست - مثال

فراتر از آنچه که نشانه گذاری طرحواره است: چگونه آن را در وب سایت خود پیاده سازی کنید

پیاده‌سازی نشانه‌گذاری طرحواره ممکن است ترسناک به نظر برسد، اما ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید. در اینجا خلاصه ای کوتاه از مراحلی است که باید دنبال کنید:

مرحله 1: یک افزونه نصب کنید

با نصب یک افزونه طراحی شده برای ادغام یکپارچه نشانه گذاری طرحواره در سایت وردپرس خود شروع کنید. برخی از گزینه های خوب عبارتند از Rank Math یا Yoast SEO.

مرحله 2: نشانه گذاری طرح پیش فرض را تعیین کنید

نشانه‌گذاری طرح‌واره پیش‌فرض را برای اعمال سراسری در صفحات و پست‌های وب‌سایت خود تنظیم کنید. این یک پایه ثابت برای موتورهای جستجو برای درک محتوای شما ایجاد می کند.

راه اندازی نشانه گذاری طرحواره yoast seo

مرحله 3: نشانه گذاری طرحواره منحصر به فرد را اضافه کنید

برای صفحات و پست‌ها، نشانه‌گذاری طرحواره را سفارشی کنید تا با محتوای خاص هماهنگ شود. تنظیم نشانه گذاری دقت و ارتباط در نتایج جستجو را افزایش می دهد.

نشانه گذاری طرح سفارشی برای پست ها

مرحله 4: پیش نمایش نتایج غنی

قبل از نهایی کردن تغییرات، پیش‌نمایش کنید که چگونه نشانه‌گذاری طرحواره شما بر ظاهر نتایج غنی در فهرست‌های جستجو تأثیر می‌گذارد. این مرحله تضمین می کند که تلاش های شما نتیجه دلخواه را به همراه دارد.

نتیجه گیری و نکات اولیه

گنجاندن نشانه گذاری طرحواره در چارچوب وب سایت شما کلید بهبود نتایج سئو را دارد. با فعال کردن ارتباط یکپارچه بین وب سایت شما و موتورهای جستجو، دیده شدن نتایج جستجو و تعامل کاربر را افزایش می دهد.

اکنون که می‌دانید نشانه‌گذاری طرحواره چیست و چگونه آن را پیاده‌سازی کنید، می‌توانید پتانسیل کامل آن را برای پیمایش در چشم‌انداز دیجیتال و ایجاد نتایج تأثیرگذار به حداکثر برسانید.

راهنمای رایگان

4 گام ضروری برای افزایش سرعت
وب سایت وردپرس شما

مراحل ساده را در مجموعه کوتاه 4 قسمتی ما دنبال کنید
و زمان بارگذاری خود را 50-80٪ کاهش دهید. ????

وردپرس خود میزبان چیست؟ (و نحوه تنظیم آن) | پی

وردپرس خود میزبان چیست؟ (و نحوه تنظیم آن) | پی تاپ

اگر می خواهید یک وب سایت راه اندازی کنید، وردپرس یک پلت فرم عالی برای این کار است. برای مبتدیان و بسیار قابل تنظیم است. به علاوه، می تواند همه چیز را از وبلاگ های ساده گرفته تا فروشگاه های تجارت الکترونیک بسازد. قبل از اینکه بتوانید سایت خود را راه اندازی کنید، باید بین وردپرس خود میزبان و وردپرس میزبانی شده یکی را انتخاب کنید، و ممکن است مطمئن نباشید که تفاوت در چیست.

به بیان ساده، وردپرس خود یک نرم افزار رایگان و متن باز است. اما به یک میزبان وب برای ارائه سرور و منابع برای آنلاین شدن نیاز دارد. با وردپرس خود میزبان، شما ارائه دهنده هاست خود را انتخاب می کنید و از کنترل بیشتری بر روی سایت خود لذت می برید.

سایت وردپرس خود میزبان چیست؟

اگر با ساخت وب سایت آشنا نیستید و با سیستم مدیریت محتوا (CMS) تازه کار هستید، یکی از گیج کننده ترین چیزها در مورد وردپرس ممکن است این باشد که به نظر می رسد دو نوع مختلف وجود دارد: “self-hosted” و “self-hosted” میزبانی شد.»

با این حال، در واقعیت، تنها یک وردپرس وجود دارد که رایگان و منبع باز است:

با این حال، یک سایت وردپرس برای آنلاین شدن به نام دامنه، فضای سرور و سایر منابع نیاز دارد.

ارائه دهندگان میزبانی وب معمولاً می توانند همه این موارد را ارائه دهند (مگر اینکه انتخاب کنید یک دامنه را جداگانه از یک ثبت کننده دامنه خریداری کنید).

این ما را به تفاوت اصلی بین وردپرس خود میزبان و وردپرس میزبان می رساند.

در اصل، وقتی وردپرس خود میزبان را انتخاب می کنید، میزبان وب خود را انتخاب کرده و نرم افزار را از WordPress.org نصب می کنید.

از طرف دیگر، می توانید وردپرس میزبانی شده را انتخاب کنید. این بدان معناست که شما برای یک حساب پریمیوم در WordPress.com ثبت نام خواهید کرد که شامل میزبانی می شود.

چرا وردپرس خود میزبان مهم است؟

بنابراین، ممکن است از خود بپرسید که وقتی صحبت از میزبانی وردپرس و بحث WordPress.com در مقابل WordPress.org به میان می‌آید، چه چیزی مهم است. اگر با توسعه وردپرس آشنا نیستید، تفاوت ممکن است ظریف به نظر برسد. اما در واقع می تواند تاثیر زیادی بر روی سایت شما داشته باشد.

مهمتر از همه، وردپرس خود میزبان به شما حق انتخاب بیشتری می دهد. در همان ابتدا، هنگام انتخاب میزبان وب خود، گزینه های بیشتری خواهید داشت. به عنوان مثال، می‌توانید میزبانی مشترک، میزبانی اختصاصی، میزبانی مدیریت شده یا هر چیز دیگری را انتخاب کنید.

در همین حال، با WordPress.com گزینه های شما محدودتر خواهد بود. علاوه بر این، هنگامی که وردپرس خود میزبان را انتخاب می کنید، می توانید تقریباً تمام جنبه های سایت خود را سفارشی کنید.

شما می توانید با استفاده از هر افزونه ای که دوست دارید، تم های سفارشی ایجاد و استفاده کنید و سایت خود را گسترش دهید. از طرف دیگر WordPress.com تا حدودی گزینه های سفارشی سازی شما را محدود می کند و برای دسترسی به افزونه ها به یکی از پلن های سطح بالاتر آن نیاز دارید.

بنابراین، همانطور که می بینید، انتخاب بین وردپرس خود میزبان و میزبان اساسا تعیین می کند که چگونه می توانید سایت خود را بسازید و مدیریت کنید.

اساساً وردپرس خود میزبان امکان کنترل بیشتر بر روی سایت و گزینه های سفارشی سازی را فراهم می کند، در حالی که وردپرس میزبان محدودیت هایی در سفارشی سازی دارد و برای دسترسی به ویژگی های خاص به برنامه های سطح بالاتری نیاز دارد.

نحوه راه اندازی یک سایت وردپرس خود میزبان (در 4 مرحله)

اکنون که می دانید وردپرس خود میزبان چیست، در اینجا نحوه راه اندازی یک وردپرس در چند مرحله ساده آورده شده است.

  1. یک میزبان وب انتخاب کنید و وردپرس را نصب کنید
  2. یک تم وردپرس را انتخاب کنید
  3. صفحات اصلی وردپرس خود را طراحی کنید
  4. پلاگین های ضروری را نصب کنید

1. یک میزبان وب انتخاب کنید و وردپرس را نصب کنید ????️

همانطور که اشاره کردیم، اگر می خواهید یک سایت وردپرس خود میزبان ایجاد کنید، اولین قدم انتخاب یک میزبان وب است. وقتی این انتخاب را انجام می دهید، باید نوع سایتی را که می سازید در نظر بگیرید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید یک وبلاگ شخصی ساده یا یک فروشگاه تجارت الکترونیک پیچیده بسازید. از طرف دیگر، ممکن است به ایجاد یک وب سایت انجمن علاقه مند باشید.

همچنین ممکن است اندازه سایت خود و تعداد منابع مورد نیاز آن را در نظر بگیرید. ایده خوبی است که در مورد انواع میزبانی وردپرس بیاموزید و هزینه مورد نیاز خود را در نظر بگیرید.

وقتی ایده ای از نیازها و بودجه خود دارید، می توانید جستجوی خود را شروع کنید. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید، می توانید مقاله ما را در مورد بهترین هاست وردپرس برای مبتدیان بررسی کنید.

در این لیست، گزینه های محبوب و قابل اعتمادی مانند SiteGround و Bluehost را خواهید یافت:

صفحه فرود میزبانی وب Bluehost

هنگامی که میزبانی متناسب با نیاز خود پیدا کردید، باید برنامه هاست خود را نیز با دقت انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر در حال راه اندازی یک فروشگاه آنلاین هستید، ممکن است بخواهید یک طرح مقیاس پذیر انتخاب کنید. به این ترتیب، سایت شما می تواند با کسب و کار شما رشد کند.

پس از ثبت نام در طرح هاست خود و به دست آوردن نام دامنه، آماده نصب وردپرس خواهید بود. این فرآیند برای هر ارائه دهنده میزبانی متفاوت خواهد بود.

اما اگر میزبانی مدیریت شده وردپرس را انتخاب کنید، احتمالاً به یک نصب ساده و با یک کلیک دسترسی خواهید داشت. اگر نه، می توانید راهنمای مبتدیان ما را در مورد نحوه نصب وردپرس بررسی کنید.

2. یک تم وردپرس را انتخاب کنید

پس از نصب وردپرس، باید یک تم وردپرس را انتخاب کنید. این مانند یک قالب است که ظاهر کلی سایت شما را تعیین می کند.

به عنوان مثال، منوی ناوبری، سرصفحه و پاورقی شما را دیکته می کند. البته همه تم ها تا حدودی قابل شخصی سازی هستند.

علاوه بر این، می‌توانید از بین بیش از 11000 تم رایگان انتخاب کنید دایرکتوری قالب وردپرس:

دایرکتوری قالب وردپرس.

شما می توانید بر اساس دسته های مختلف جستجو کنید یا حتی از آن استفاده کنید فیلتر ویژگی. هنگامی که تم مورد علاقه خود را پیدا کردید، به سادگی آن را دانلود کنید. سپس به داشبورد وردپرس خود بروید. رفتن به ظاهرتم هاجدید اضافه کنبارگذاریتم آپلود کنید.

سپس فایلی را که قبلا دانلود کرده اید انتخاب کرده و در سایت خود آپلود کنید. از طرف دیگر، می‌توانید با رفتن به آن، تم‌ها را مستقیماً در داشبورد خود مرور کنید تم هاجدید اضافه کن و با استفاده از تابع جستجو

نکته مهم در مورد تم ها این است که آنها اساساً هر آنچه را که برای یک سایت کاملاً کارآمد نیاز دارید در اختیار شما قرار می دهند. و حتی می توانید آنها را بر اساس نیاز خود انتخاب کنید. تم هایی برای فروشگاه های آنلاین، وبلاگ ها، سایت های خبری و موارد دیگر وجود دارد.

به خاطر داشته باشید که اگر از یک تم بلوک استفاده می کنید، می توانید به راحتی کل سایت خود را بدون نیاز به لمس یک خط کد سفارشی کنید:

تم Neve FSE.

و اگر یک تم بلوک با کیفیت بالا مانند Neve FSE را انتخاب کنید، با توجه به الگوهای بلوک زیبایی‌شناختی تم، گزینه‌های سفارشی‌سازی بیشتری خواهید داشت.

3. صفحات اصلی وردپرس خود را طراحی کنید ????‍????

هنگامی که یک موضوع برای سایت وردپرس خود انتخاب کردید، می توانید شروع به طراحی صفحات اصلی وردپرس خود کنید. بسیاری از تم ها با اصول اولیه ارائه می شوند، مانند صفحات “درباره”، “نمونه کارها” و “خرید”.

برای سفارشی کردن یک صفحه، به سادگی به داشبورد خود بروید و ضربه بزنید صفحات در منوی سمت چپ:

ویرایش صفحات وردپرس

در اینجا، هر صفحه از قبل موجودی را که موضوع شما شامل می شود، پیدا خواهید کرد. می توانید ماوس را روی هر صفحه نگه دارید و روی آن کلیک کنید ویرایش کنید در زیر آن با این کار Block Editor راه اندازی می شود.

یا می توانید انتخاب کنید جدید اضافه کن برای ایجاد صفحات کاملاً جدید در بالای صفحه را فشار دهید. فقط مطمئن شوید که تغییرات خود را در حین حرکت و ضربه ذخیره کنید انتشار وقتی کارتان تمام شد

4. نصب افزونه های ضروری (اختیاری) ????

پس از اینکه سایت شما بیشتر راه اندازی شد، ممکن است بخواهید چند افزونه ضروری وردپرس را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، نصب پلاگین های امنیتی که پشتیبان تهیه می کنند و اسپم را مسدود می کنند، ایده خوبی است.

از طرف دیگر، اگر می خواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، احتمالاً باید WooCommerce را نصب کنید:

این افزونه هر آنچه که برای تبدیل سایت خود به یک مرکز تجارت الکترونیک نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد.

برای پیدا کردن هر افزونه رایگان، فقط به داشبورد خود بروید و انتخاب کنید پلاگین هاجدید اضافه کن:

هنگامی که از وردپرس خود میزبان استفاده می کنید، می توانید هر افزونه ای را نصب کنید.

می توانید از نوار جستجو برای جستجوی افزونه ها بر اساس کلمه کلیدی استفاده کنید. هنگامی که مورد مورد نظر خود را پیدا کردید، به سادگی روی آن کلیک کنید الآن نصب کن به دنبال فعال کنید.

توجه به این نکته ضروری است که وقتی از وردپرس خود میزبانی استفاده می کنید، می توانید به نزدیک به 60000 افزونه رایگان در فهرست افزونه های وردپرس دسترسی داشته باشید. با این حال، ضروری است که آنها را قبل از نصب در سایت خود به درستی بررسی کنید (اگرچه تم های ممتاز نیز باید با احتیاط مشابه انتخاب شوند).

باید برخی از عوامل مهم مانند رتبه‌بندی‌ها، بررسی‌ها و به‌روزرسانی‌ها را در نظر بگیرید. همچنین، بهترین کار این است که فقط افزونه هایی را که نیاز دارید نصب کنید. این به این دلیل است که نصب افزونه های زیاد می تواند سایت شما را در معرض آسیب پذیری های امنیتی خاصی قرار دهد.

نتیجه گیری ????

وردپرس یک نرم افزار متن باز قدرتمند است که می توانید از آن برای ایجاد تقریباً هر نوع وب سایتی که فکرش را بکنید استفاده کنید. اما، اگر می‌خواهید یک سایت وردپرس خود میزبان بسازید، باید کمی در مورد معنای آن بدانید.

یک سایت وردپرس خود میزبان با استفاده از نرم افزار ساخته شده است wordpress.org. در همین حال، wordpress.com نسخه میزبانی شده است. اگر میزبانی خود را انتخاب کنید، باید با انتخاب میزبان وب و نصب وردپرس شروع کنید. پس از آن، می توانید یک موضوع وردپرس را انتخاب کنید، صفحات اصلی خود را طراحی کنید و هر افزونه ضروری را نصب کنید.

آیا در مورد وردپرس خود میزبان سوالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

راهنمای رایگان

4 گام ضروری برای افزایش سرعت
وب سایت وردپرس شما

مراحل ساده را در مجموعه کوتاه 4 قسمتی ما دنبال کنید
و زمان بارگذاری خود را 50-80٪ کاهش دهید. ????

Hostinger Is Coming to WordCamp US 2023

Hostinger Is Coming to WordCamp US 2023

Let’s end the summer with a bang and meet at WordCamp US. This flagship WordCamp for the North American region will take place in National Harbor, Maryland, from the 24th to the 26th of August.

WordCamp is an offline conference with various WordPress-related activities like presentations, workshops, and contributing sessions welcoming all expertise levels.

On top of that, there are networking events where WordPress contributors and enthusiasts can connect and exchange knowledge.

This is the second year Hostinger is Sponsoring WordCamp USand this time we support the event as a Super Admin.

https://www.youtube.com/watch?v=XXGzjdRmXRM

We continue our stride in actively participating in WordCamps because many of our clients are WordPress users.

“We’re excited to meet and connect with our clients in person. WordCamp is a perfect opportunity to hear their feedback directly, so we can continue to deliver the best managed WordPress hosting experience,” says Domantas Gudeliauskas, WordPress Marketing Manager at Hostinger.

We believe that only by immersing ourselves in the vibrant WordPress community that we can gain invaluable insights into our customers’ needs and pain points. Also, WordCamps offer a unique opportunity to engage with industry experts, developers, and tech enthusiasts in general, fostering collaboration and knowledge sharing.

“By being present at WordCamps, we not only contribute to the growth of our own company, but also push the web hosting industry towards improvement and innovation,” Marco Chiesiour Head of WordPress, explains.

“Our ultimate goal is to democratize hosting and empower individuals and businesses of all sizes to thrive online. By actively participating in these events, we align ourselves with the community’s values ​​and aspirations – working together to make the web more accessible, secure, and inclusive for everyone,” he continued.

Where You Can Find Us

So you’re attending WordCamp US 2023? Don’t hesitate to come to our booth and chat about WordPress and beyond. If you’re curious about our super-handy WordPress AI Assistant or intuitive control panel, you’re very welcome to try them here as well.

We’ll be located right next to WP Rocket and Nexcess in the sponsors’ booth area. Also, we will bring some of our eco-friendly merch, so don’t hesitate to stop by and collect them!

Our contribution to WordPress

Sponsoring is not our only contribution to WordCamps and WordPress in general – we are also active in the Make WordPress project.

We have some sponsored contributors involved in the Five for the Future initiative. A few of our team members will also attend the WordPress Community Summitwhich will occur just a couple of days before WordCamp US.

The Community Summit is an in-person gathering of the open-source WordPress project. There, participants will have focused time for cross-project discussion, aiming to advance the project.

Also, we have one of our crew volunteering in WordCamp US. Emma Young, our Head of Content, will volunteer as an MC. This will be Emma’s third time volunteering in flagship WordCamps – the previous ones were WordCamp Asia 2023 and Europe 2023.

As we are actively involved in the WordPress community, WordCamps won’t feel complete without joining Contributor’s Day. This is the time when contributors from all over the world sit and work together, offline, on the WordPress project. Think of it like a mix of a hackathon and a networking event.

“My first ever was full-on, and I was able to accomplish a lot. The more recent was more onboarding others and making it easier for them,” says Emma, ​​reminiscing her recent Contributor Day experiences.

“This time around, I’ve signed up for a few teams – I hope to help with not only onboarding on Docs but I would love to talk with other teams and see how we can all help each other.”

Leonardus Nugrahaour WordPress Content Specialist, and 6.3 Release Lead for Docs, also looks forward to bringing impactful contributions to this open-source community.

“I think I will mostly work on Documentation – the team with which I have been involved for over a year. But most importantly, I’m really looking forward to meeting fellow WordPress enthusiasts, talking about recent developments in the ecosystem, and discussing how we, as WordPressers, should respond to the ever-increasing presence of AI.”

When it comes to brainstorming during WordCamps, the sky is the limit – so off we go!


Source link

From an Active Volunteer to a Diversity Advocate

From an Active Volunteer to a Diversity Advocate

A Director of Community Engagement at StellarWP, a Podcaster in WP Coffee Talk and Audacity Marketinga Director of Community Relations at Post Status, and a frequent organizer and speaker at WordPress events. To some, that might be the perfect definition of multi-hyphenates – folks who have multiple skills or work more than one job – but to us, it’s our fellow WordPress enthusiast Michelle Frechette.

It’s beneficial to be a multi-hyphenate person, as you’ll have additional income streams and higher hiring potential due to a more comprehensive skillset. But if not managed well, doing different jobs at the same time can be stressful.

We wanted to discuss this topic with someone who walks the talk, Michelle. Read on to find out her insights about bringing impact to your community, and how she empowers the WordPress community by enabling access for wider audiences while keeping the work-life balance.

Michelle has been active in her local community’s activities for decades, and it has helped her solidify her career as a community professional.

“You either build on things that you are required to do, or you build on things that you enjoy,” she says.

She has worked with her local chamber of commerce, organized community meetups, and was elected as a local school board member. Over the years, she has experienced being a leader, a team player, and a casual observer who just watches what’s going on and has an opinion.

“You’ll learn how to either lead or follow. So it’s important that we have leaders, but everybody in a group can’t be a leader either,” Michelle says.

This extensive experience has helped her grow to understand the community ecosystem comprehensively. “If you start working at the community and you find that you love it, then you look for more ways to work in the community,” she adds.

And that’s what Michelle does: she keeps finding more ways to make an impact in the community she’s part of. Together with Allie Nimmonsshe founded Underrepresented in Tech, a free database that helps underrepresented people – like women of color or people with disabilities – find new opportunities within the technology ecosystem, specifically WordPress. They can use the database to look for jobs, and everyone can use it to find talent.

They also have a podcast on the Underrepresented in Tech website, where they talk about how people can help solve diversity issues every week.

“We’re trying to kind of reduce ableism, racism, and misogyny, all of those things that suppress groups of people like us, like Allie and me. We want to ensure we’re using our voices for good,” Michelle says.

For Michelle, this database is still a highlight in her WordPress journey so far.

The homepage of WP Speakers' website

And she’s not stopping there. On May 2023, Michelle launched WP Speakers, a database of speakers with WordPress-related expertise. This addresses a pain point many WordPress event organizers have felt – finding a speaker.

For Michelle, one beauty of the WordPress community is that everyone comes together around almost anything. When someone knows more about something, they will eventually teach somebody else about that, helping others understand the topics better. The cycle will then continue, as people pass on the knowledge to others.

The lifting-each-other-up spirit also applies to event organization. “When organizing a meetup, you are looking to build the local talent,” she says.

Michelle realized sometimes a group doesn’t have expertise in a certain area they want to learn, so connecting to people outside of a particular local group would be nice. That’s why she created databases like WP Speakers and Underrepresented in Tech – to bring in speakers that can help everyone’s group grow.

“I think we perpetuate the ability to share and grow not only when we look inside our own local community, but when we also bring in outside speakers to infuse ideas and topics that we might not have any local expertise,” she says. “You never know when you might be helping somebody into their next level of expertise on something.”

Michelle also loves that in the WordPress community, she can be friends with people who work for products similar to her day job. “People can work for competing products, but that doesn’t make us enemies – everyone wants to see each other succeed.”

Now what’s the best way to start contributing your skills to the WordPress community?

“It’s hard to pick a particular point because it’s like a river with many tributaries. But I think starting locally is always a great way to start,” Michelle suggests.

If no local WordPress community is nearby, then joining Slack or Facebook groups is a way to go.

Michelle also encourages you to visit WordCamps when you have the chance. You’ll learn a lot when you’re physically in a space with all the people who are also using WordPress, especially if you’re part of underrepresented communities.

“I would never force somebody to attend events to be a tokenized representative, because that’s not what representation means. It’s to be inclusive, and include people to be able to inspire confidence in other people to do things,” she emphasizes.

For Michelle, being regarded as “an inspiration” feels performative in many ways. But it’s different when someone tells her, “I was inspired to join this community because you showed me that it could be done.” That shows how people actually do something after seeing what she did, which she finds very rewarding.

“There are more young black women in WordPress because Allie Nimmons exists in WordPress. There are more women in headscarves in WordPress because you are wearing a headscarf and representing your community and your faith. And I think that those are very, very important things.”

Keeping the Balance

Looking at Michelle’s long list of current activities, we can’t help but wonder how she keeps the balance between work and living her life to the fullest. Especially in the era of remote working, where the line between work and life might get blurred.

“Yeah, it’s impossible to completely disconnect sometimes, right? Especially if something is happening that’s of greater importance,” says Michelle, confirming the struggle to separate work and life.

“But for me, I have a cutoff time. I am usually done with work at 5 pm. Of course, there are exceptions. For instance, I organize the local meetup for WordPress, so the first Monday of every month, my night goes until 8:30 pm. My weekends are usually not work-related, unless I’m doing a podcast on a Saturday morning – but I make sure everything is scheduled,” she explains.

One of her favorite things to do on weekends is driving to a wildlife resort to shoot nature photography. For her, having a creative pursuit is one of the ways to balance work and life.

“Doing photography makes me happy. Usually, twice a year, I’ll give back to my community by doing a day of photography. The last time was for an animal shelter. My friend dressed up as Santa Claus, and we raised money for the organization by having people photographed with Santa Claus and animals. That was really fun.

Michelle Frechette's photo works in WordPress Photo Directory

Michelle’s passion for photography also makes way for her WordPress contribution. She’s been contributing to WordPress’ Photo teamand anyone can use her nature photo works through the WordPress Photo Directory.

If you imagine Michelle having an intricate and tedious time management trick to organize her jam-packed schedule, then you’ll be surprised by her simple toolkit. Her secret sauce is just the combo of her trusty calendar, shared notes, and the habit of texting herself – plus a kick of caffeine.

“First, coffee, before I even turn on the computer,” Michelle says. “Then it’s a lot about my calendar. As long as I have a to-do list on the calendar and keep it up to date, I can ensure I’m getting accomplishments done.”

The shared notes fit well when she’s working with other people, such as when co-authoring a blog post or coaching a client. It lets Michelle and her clients or collaborators look at the same notes, streamlining the working process. This echoes the interconnected nature of the WordPress ecosystem, where seamless experiences are key.

“It’s nice to have something that’s just very quick to check, and on your phone,” she argues. Michelle also synced her notes on all her devices, so she can access them anywhere.

She uses notes to collect her ideas, too. “Every time I come up with a topic to submit for an event or WordCamps, I write it out, fully flush it there. So if I have to, I can pull out the text and use it at any time,” she elaborates.

As for self-texting, Michelle uses this method to save links to check out for later. “This way, I can remind myself to look at the websites. I also text myself links to funny stuff,” Michelle laughs.

Michelle’s resourceful methods become proof that modern problems don’t always require super-complex solutions – it’s the simplicity that enables the versatile application across the dynamic WordPress landscape, indeed.


Source link

Salty Soil: Anchoring a Business Online

Salty Soil: Anchoring a Business Online

Salty Soil, based in Thessaloniki, Greece, is a tourism agency run by Apostolos (Akis) Kontoulis. Founded in 2021, the company organizes trips in the region, ranging from sea kayaking excursions to street food tours.

Guiding tours over crystal-clear waters and busy street markets are only a part of Akis’ skillset. He’s also a seasoned WordPress guru who built the agency’s website himself.

The Salty Soil site hosted by Hostinger is at the center of the business – it has allowed the agency to reach clients it wouldn’t have otherwise and keep growing.

Paddling Against the Current

Akis has been operating in the tourism sector since at least 2004. When he finished secondary school, he moved to the UK to study electrical engineering. His intention was to come back to Greece and find work that would suit his expertise and education. Unfortunately, this was not to be.

“When I returned, I couldn’t really find a decent job in my field in Greece. I’m from Thessaloniki, the second busiest, biggest city in the country. The best jobs were in Athens, and the ones that were available were not really in my field,” Akis reveals.

Instead, he decided to get involved in his parents’ travel agency back in Thessaloniki. For a few years, everything proceeded along swimmingly – the business was doing well, and Akis ended up running it himself.

That was until the global recession hit. Greece was among the most affected countries – it faced a sovereign debt crisis, and the agency had to close down in 2010.

“After my parents’ agency shut down, I moved to an area next to the sea and changed the services I offered. I started doing sea kayaking and stand-up paddleboarding trips with tourists to show them the coastline,” recounts Akis.

A More Personal Touch

Akis restarted the agency once again in 2021 in the wake of the global COVID-19 pandemic. He rebranded it as Salty Soil and added extra itineraries to the repertoire of offered services.

“With Thessaloniki as the base, we do custom-made paddling trips, especially in Pelion, Chalkidiki, and Thasos. We also offer day trips around the town. On top of these, we’ve got team-building activities focused on companies.”

While there are a number of travel agencies that offer similar experiences, Salty Soil caters to people who want more exclusivity.

A moment of quiet reflection during a Salty Soil trip.

“We primarily work with small groups. This contrasts with what the rest of the market offers, which is similar trips but with bigger vehicles like 50-seater buses. When you book with us, we guarantee that the trip will not exceed six persons.

Focusing on smaller groups allows Salty Soil to provide a more personalized experience. For example, if the tourists have any questions, the guides are always available to answer them. What’s more, the itinerary itself can be customized based on the needs and wants of Salty Soil’s customers.

A Business Without a Website Is Lost

When talking about the agency’s website, Akis admits that having one is a no-brainer.

“Nowadays, without a site, you are lost. It’s like having a public store and displaying your products or your services. So, the better the website is, the better your sales could be,” Akis says.

As a matter of fact, website performance is something that Akis takes very seriously. During the winter months, when business is slow, he devotes a few hours each week to improving the site. The goal – keeping saltysoil.gr simple, nimble, and user-friendly.

When choosing a platform for the website, Akis went with WordPress. The open-source content management system made the most sense as it could accommodate Salty Soil’s needs. Another reason was Akis’ experience building WordPress websites – either for the agencies he was running before or third parties that had asked him for help.

Salty Soil paddleboards.

As Akis had experience with other web hosts before, he wanted to choose the best provider for the website.

“I was doing research on what the companies were offering and for how much. Based on the combination of price and services, I decided on Hostinger.”

Setting the website up on Hostinger was simple – installing WordPress was quick, and Akis could start working on the site itself right away.

“It’s pretty straightforward – you just click a few buttons, and it’s ready!” Akis recalls.

He adds that site management and updates – tasks that may take up a lot of time – have been just as easy to take care of.

Surfing Ahead Swimmingly

When it comes to the future of Salty Soil, Akis says that everything is proceeding according to plan.

“We will continue to offer the current services. That said, we are looking to expand. For example, we want to offer same-day services and run more simultaneous trips,” Akis says.

To accomplish this, Salty Soil aims to hire more skilled guides who could do the trips without Akis’ supervision.

“Hiring more personnel is currently a bit difficult, but we are working on it. The perfect guide is proactive, happy, and willing to share their knowledge as long as the clients want to hear what they have to say. For this, you must add your personal touch,” Akis reveals.

A Salty Soil-guided group exploring.

He plans to achieve this within two to three years. Having more hands on deck will allow Akis to take up a more managerial role and supervise Salty Soil as the business expands.

But before the company is there, Akis is happy to be fully involved in the day-to-day.

“At the end of the day, the business and its operation are up to me. I don’t have to report to anyone higher up. I have my way of working, and I love being independent. And having a website makes it all possible.”


Source link

WordPress 6.3, WordCamp, + More

WordPress 6.3, WordCamp, + More

The last month of summer was productive for both the WordPress community and Hostinger.

We saw some exciting updates – a new WordPress version, an additional feature in Hostinger AI Assistant, and a sneak peek into an upcoming default theme.

In addition, some crucial security vulnerabilities were fixed, meaning you might need to update some of your plugins.

Without further ado, let’s dive into the WordPress August roundup.

Hostinger AI Assistant Updates

We’ve updated the Hostinger AI Assistant plugin – now, it’s even easier to generate content with it. You’ll notice a new one What do you want to do today section in the main interface with three drop-down menus.

These enable you to select the following parameters:

  • Content type. Whether for a post or a page, you can select any content type you want, including posts for WooCommerce products.
  • Tone of voice. Choose from casual, neutral, or formal tone options to align with your brand.
  • Content length. Adjust your post’s length based on your requirements – be it a short product description or an in-depth article.

In addition, we’ve refined the user interface. You can find the Add New with AI button on the post editor and posts sidebar menu for quick access to the AI ​​Assistant.

WordPress posts dashboard, with the Add New with AI button highlighted

WordPress Updates

WordPress released its new version and gave us a teaser of the future default theme.

WordPress 6.3 and 6.3.1

The anticipated WordPress 6.3 finally arrived on August 8, aiming to finalize block editor customization improvements. Here are its highlights:

  • Patterns. The introduction of synced patterns replaces reusable blocks. You can now create both synced and regular patterns in the block editor without an extra plugin.
  • Command palette. Navigate through the Site Editor effortlessly with the new command palette feature. Simply type the task or panel you need and select it.
  • Style revision. The new style revisions feature saves your past edits complete with their time stamps, making it easy for you to revert back the edits.

A few weeks later, WordPress 6.3.1 was released to address critical bugs, including issues with the new footnote block.

Be sure to update your WordPress version – doing so is the best way to avoid any security vulnerabilities and enjoy the latest features.

New WordPress Twenty Twenty-Four Default Theme

Alongside 6.3, the development of the new default theme, Twenty Twenty-Four, is underway. The plan is to ship this new theme with the next major release – WordPress 6.4coming in November.

Unlike its predecessors, Twenty Twenty-Four is developed to suit three use cases – business, portfolio, and blog. This means that the theme will come with more patterns for the home template for all use cases, including project overviews, RSVPs, and landing page-specific patterns.

For a sneak peek of this upcoming theme, visit the WordPress Core blog post.

WordPress Community Summit and WordPress US 2023

Two major WordPress events unfolded in August. The Community Summit took place on August 22-23, and WordCamp US followed soon after, from August 24-26.

During the Community Summit, contributors from around the world gathered to discuss various topics and issues about the WordPress project and community. The summit’s main goal is to strengthen the overall WordPress open-source project and improve the contributors’ workflow and cross-team collaboration.

WordPress Community Summit discussion room

In total, they discussed 26 topics, ranging from contributor leadership roles in the WordPress project to diversity and inclusion within the teams. Check out the Summit blog for summaries and key points of the event.

WordCamp US took place after the Community Summit, in which we proudly participated as a super admin sponsor.

Hostinger at WordCamp US 2023

Personally, I find the following three keynote sessions very insightful:

  • Making Large Language Models (LLMs) Work for You. Simon Willison explains how LLMs work and their use cases. He also provides tips on how to use AI without falling into any pitfalls.
  • Future of WordPress. Josepha Haden Chomposy talks about what’s currently happening in WordPress and how the community can drive the future of WordPress.
  • What’s Next in Gutenberg. Matt Mullenweg discusses what has been achieved with Gutenberg and the plan for the project. He also addresses a Q&A session with the audience.

Besides these, the whole WordCamp is packed with useful sessions and workshops. All of which you can watch on the WordCamp YouTube channel.

WordPress Vulnerability

Let’s wrap up last month’s roundup with WordPress vulnerability news. We’ll highlight some of the high-severity vulnerabilities from the Patchstack database.

However, as thousands of plugins are available, we recommend always keeping them updated. If you’re using Hostinger, be sure to check the WordPress vulnerability scanner on hPanel.

WordPress security dashboard on hPanel

Forminator

A popular form builder plugin with over 400,000 active installations, Forminator was prone to arbitrary file upload that let attackers upload a malicious file to the website as a backdoor.

The vulnerability affected version 1.24.6 and lower. If you use this plugin, update it to at least version 1.25.0.

Gutenberg Blocks by Cadence Blocks Plugin

Gutenberg Blocks by Kadence was vulnerable to arbitrary file upload, similar to Forminator.

However, the vulnerability in the Gutenberg Blocks plugin was rated 10 in CVSS 3.1 and is known to be exploited. As a result, its 300,000+ users should update to version 3.1.11 immediately.

What’s Coming In September

Even though WordPress 6.3 was just released, we’ll see the beta version of WordPress 6.4 coming in late September. We can expect to see the new default theme on that version and some of the early features for the Gutenberg phase three – online collaboration.

Stay tuned for September’s roundup!


Source link