خدمات ما

بازدید حضوری از گروه های ملاقات Divi: 4 سفر فراموش نشدنی | وب تاپ

ای کاش قدرت تله پورت را داشتم.

مثلاً، چقدر جالب است که از تمام جلسات Divi در سراسر جهان دیدن کنید؟ هر ماه! متأسفانه، من قدرت انتقال از راه دور را ندارم و نمی توانم هر ماه از جلسات Divi در سراسر جهان بازدید کنم. با این حال، با عزم محض، من توانسته ام در پنج سال گذشته با تم های زیبا از چندین ملاقات Divi بازدید کنم. به نظر من، نمی توان به طور کامل جامعه ای را بدون حضور در زمان ایجاد کرد.

در ادامه بخوانید و داستان های کوتاهی را در مورد چهار بازدید فراموش نشدنی Divi Meetup در طول سال ها به اشتراک می گذارم.

1. Divi Gulfport Divi و Divi Salt Lake City در WordCamp US 2019

ملاقات سوزی از Divi Gulfport و داستین از Divi SLC در WCUS 2019!

به زمان دیگری برگردیم. زمانی قبل از همه گیری جهانی و تورم.
خوب، به کنار شوخی تلخ، در نوامبر 2019، WordCamp US برگزار شد و تیم رهبری Elegant Themes ما رفت. در روز اول WCUS، میزبان Divi Meet-&-Greet بودیم، و این اولین باری بود که چهره رو به جلو جامعه کاربران Divi را دریافت کردم. به طور تصادفی، داستین از دیوی سالت لیک سیتی و سوزی از دیوی گلفپورت حضور داشتند و دیدار با آنها بسیار دوست داشتنی بود! کوتاه، شیرین و غافلگیرکننده، مطمئناً خوشحال شدم که با حضور آنها مورد لطف قرار گرفتم.

2. دیوی ساکرامنتو پاییز 2020

ملاقات با روزلیندا از دیوی ساکرامنتو.

به دلایل غم انگیز، مجبور شدم در اکتبر 2020 یک سفر خانوادگی به ساکرامنتو، کالیفرنیا داشته باشم. قرنطینه هنوز شروع شده بود، و من فقط به دلیل مرگ خانواده در سفر بودم، بنابراین مرخصی نگرفتم. تمام مدت کار کردم و تصمیم گرفتم از دیوی ساکرامنتو به قهوه دعوت کنم. روزالینا تنها برگزار کننده آن زمان بود و از ملاقات خوشحال بود! ما زمان خوبی را سپری کردیم تا کمی بیشتر در مورد یکدیگر بدانیم و من متوجه شدم که او چیزی برای R2D2 دارد.

3. دیوی والنسیا تابستان 2023

ملاقات سلین و خدمه دیوی والنسیا!

تابستان گذشته، سفرهای WordCamp اروپا را در اسپانیا به پایان رساندم! من از مادرید، بارسلونا و شهر ساحلی زیبای والنسیا بازدید کردم، جایی که ما یک بخش Divi داریم. درست مثل من، برای ملاقات با سلین تماس گرفتم، اما این بار یک ملاقات واقعی Divi Valencia را پیشنهاد دادم! سلین سوار شد، و ما تصمیم گرفتیم که با یک ملاقات و احوالپرسی در Mercat de Colón، آن را عادی نگه داریم. علاوه بر ملاقات با سلین، من با چند نفر دیگر در جامعه آشنا شدم و اوقات بسیار خوبی را با چت سپری کردم. به علاوه، در نهایت زمان بسیار خوبی برای تمرین اسپانیایی من بود.

4. دیوی دالاس/فورت ورث نوامبر 2023

ملاقات با خدمه Divi Dallas/Fort Worth!

یکی از بهترین دوستان من نوامبر گذشته ازدواج کرد و اتفاقاً در تگزاس زندگی می کند! و، پاداش مضاعف، عروسی او در فورت ورث برگزار می شد که عالی بود! من می دانستم که سازمان دهندگان Divi DFW ما در فورت ورث مستقر هستند، بنابراین، حدس زدید، من تامی و کنت را صدا زدم و آنها را متقاعد کردم که با هم ملاقات کنند.
آنها بهترین مهمان نوازی جنوبی را به من ارائه کردند و بهترین خدمات دربان را به من دادند! قهوه و برانچ خوردیم، دیدیم که تعدادی از گاوها در خیابان استاک یاردز پرسه می زنند، یک کلاهک بعد از ظهر به سر می کردند، و سپس کنت با مهربانی مرا در فرودگاه پیاده کرد! جام من با سپاسگزاری تمام شد و این بهترین راه برای پایان دادن به آخر هفته من در دالاس/فورث بود.

بعد با چه کسی ملاقات خواهم کرد؟

در حالت ایده‌آل، بازدید از تمام جلسات Divi حداقل یک بار هدف بزرگی است که باید برای آن تلاش کنید، اما تا زمانی که این اتفاق نیفتد، زمانی که سرندیپ خود را نشان دهد به حمله ادامه می‌دهم. و به نظر می رسد که این اتفاق زودتر از حد انتظار رخ می دهد! شایعات حاکی از آن است که من در ژوئن امسال برای WordCamp اروپا در تورینو خواهم بود و برنامه هایی برای ایجاد نوعی جادو با جامعه Divi Italia وجود دارد! برای جزئیات بیشتر با ما همراه باشید.

امیدوارم آنجا ببینمت!

و اگر می خواهید به سرگرمی Divi Meetup بپیوندید، ما دوست داریم شما را به کشتی بیاوریم!

یک سازمان دهنده Divi Meetup شوید

ما همیشه به دنبال افرادی در سراسر جهان هستیم که به Divi و ایجاد جامعه علاقه مند هستند و می خواهند این شور و شوق را به جامعه محلی خود گسترش دهند. ما از هزینه‌های ماهانه Meetup مراقبت می‌کنیم و به همه میزبانانمان منابع زیادی برای کمک به برنامه‌ریزی و تبلیغ رویدادهایشان، از جمله کمک به یافتن یک مکان و ارائه ایده‌های موضوعی، ارائه می‌کنیم.

راه اندازی یک گروه جدید Divi Meetup ساده است. فقط با پر کردن این فرم یا ارسال ایمیل اقدام کنید [email protected]. پس از تکمیل فرم، ما با هم کار خواهیم کرد تا گروه شما را راه اندازی کنیم و به شبکه Meetup خود پیوند دهیم. به همین راحتی!

مطمئن نیستید که قبلاً یک گروه ملاقات Divi در منطقه شما وجود دارد؟ برای دیدن نقشه مکان های فعلی ما، از صفحه شبکه Meetup ما در زیر دیدن کنید.

از شبکه جهانی Divi Meetup دیدن کنید

تصویر ویژه از طریق Shtonado / shutterstock.com


منبع

وب تاپ اخبار حوزه اینترنت و هوش مصنوعی

فهرست مطالب