خدمات ما

بهترین برنامه های ترجمه Shopify در سال 2024 برای کمک به بومی سازی | وب تاپ


آیا صاحب یک کسب و کار کوچک با برنامه های بزرگ هستید؟ ظهور تجارت الکترونیک، گسترش بین المللی را برای همه، حتی برای کسانی که از خانه خود فعالیت می کنند، به چشم اندازی واقع بینانه تبدیل کرده است. با این حال، موفقیت جهانی در گرو این است که بتوانیم با یک بازار جدید به طناب مناسبی دست پیدا کنیم. اگر مخاطب هدف شما انگلیسی صحبت نمی کند، این بدان معناست که باید به طور جدی در مورد بومی سازی فکر کنید.

خبر خوب این است که چند گزینه برنامه ترجمه Shopify وجود دارد که می تواند به شما کمک کند بدون خروج از Shopify محتوای خود را برای بازارهای جدید بومی سازی و تطبیق دهید. این برنامه‌ها که برای ساده‌سازی و ساده‌سازی فرآیند بومی‌سازی طراحی شده‌اند، می‌توانند به شما کمک کنند تا بازار جدیدی را ایجاد کنید و در کوتاه‌ترین زمان رقابت را از بین ببرید. مطمئن نیستید از کدام برنامه استفاده کنید؟ ما 10 مورد از بهترین ها را برای شما انتخاب کرده ایم.

1. ترجمه فروشگاه BLEND

آیا به جای یک بازار، به چندین منطقه فکر می کنید؟ BLEND آماده کمک است. با پشتیبانی از بیش از 120 زبان، تقریباً هر گوشه از جهان برای شما مناسب است. با BLEND، بهینه سازی توضیحات محصول و افزایش تلاش های سئوی شما آسان است و به جذب ترافیک بیشتر به فروشگاه Shopify کمک می کند. علاوه بر این، مدیریت ترجمه‌ها با امکان انتشار ترجمه‌های تایید شده بدون نیاز به ترک وب‌سایت، ساده‌تر نیست.

در حالی که بسیاری از برنامه‌های محلی‌سازی تنها به ترجمه‌های ماشینی متکی هستند، BLEND رویکرد متفاوتی دارد. شبکه گسترده ای از بیش از 25000 زبانشناس در کنار موتورهای پیشرفته ترجمه ماشینی کار می کنند. اگر به دنبال توسعه تجارت الکترونیک خود هستید، اما همچنان برای لمس انسان ارزش قائل هستید، عالی است. به لطف رابط کاربر پسند، پیمایش در این برنامه آسان است. می‌توانید انتخاب کنید کدام عناصر فروشگاه را می‌خواهید بومی‌سازی کنید، در حالی که همه تغییرات به‌طور خودکار همگام‌سازی می‌شوند.

قیمت گذاری

در حالی که برنامه ترجمه فروشگاهی BLEND برای دانلود رایگان است، برای استفاده از این سرویس باید یک بسته اشتراک انتخاب کنید. قیمت ها از 29 دلار در ماه شروع می شود، اگرچه راه هایی برای پس انداز وجود دارد. برای 6 ماه از قبل پرداخت کنید و هزینه ماهانه فقط 25 دلار است. از طرف دیگر، 12 ماه از قبل پرداخت کنید و فقط 21 دلار در ماه پرداخت خواهید کرد.

2. Shopify langify

مایلید شعبه بگیرید و فروشگاه Shopify خود را به مناطق جدید ببرید؟ برنامه ای مانند langify چیزی است که باید در نظر گرفت. با رابط کاربری مبتدی پسند و منحنی یادگیری نسبتاً کم عمق، برای شروع کار با این برنامه به تجربه زیادی نیاز ندارید. علاوه بر این، شما می توانید بین ترجمه های خودکار و دستی انتخاب کنید. اگر در حال ترجمه تعداد زیادی از نسخه‌های محصول هستید، گزینه خودکار را انتخاب کنید، سپس هنگام برخورد با عبارات ناخوشایند که ممکن است به خوبی به زبان جدیدی نیایند، موارد را به صورت دستی قرار دهید.

همچنین برخی از ویژگی های سئو بسیار خوب در اینجا وجود دارد و بار دیگر، لازم نیست یک کاربر متخصص باشید تا از آنها به طور کامل استفاده کنید. پایین دست؟ این برنامه به نرمی سایر برنامه ها اجرا نمی شود، که اگر حجم زیادی از داده های محصول را وارد می کنید، می تواند ناامید کننده باشد. علاوه بر این، با توجه به عملکرد محدود برنامه، نسبتاً گران است.

قیمت گذاری

می‌توانید با 17.50 دلار در ماه مشترک langify شوید، اگرچه یک دوره آزمایشی رایگان 7 روزه در دسترس است. برای افزودنی های اختیاری برای مواردی مانند ترجمه خودکار، قیمت ها از 4.99 دلار برای هر 10000 کلمه شروع می شود.

3. آزمایشگاه ترجمه

اگر به دنبال یک برنامه ترجمه Shopify با ویژگی های ممتاز هستید، Translation Lab ارزش دیدن دارد. با ترجمه ماشینی فعال شده توسط Google NMT، می‌توانید به راحتی با چندین زبان مقابله کنید. شما می توانید در مجموع به بیش از 130 زبان ترجمه کنید، در حالی که می توان بیش از 150 واحد پول جهانی را تبدیل کرد.

در حالی که برخی از ابزارهای ترجمه هوش مصنوعی ضعیف هستند، این برنامه نسبتاً سازگار است و در بیشتر مواقع نتایج قابل اعتمادی ارائه می دهد. شما همچنین می توانید از ابزارهای پیشرفته مانند ترجمه تصویر استفاده کنید، در حالی که زمینه برای ادغام برنامه های شخص ثالث وجود دارد. در حالی که برنامه برای دانلود رایگان است، برای دسترسی به بهترین ویژگی ها باید به یک برنامه پولی ارتقا دهید. با این حال، در مورد قابلیت های تصویر و زبان هوش مصنوعی محدودیت هایی وجود دارد.

قیمت گذاری

ساختار قیمت گذاری برای آزمایشگاه ترجمه بسیار رقابتی است، با یک طرح پایه فقط 9.99 دلار در ماه هزینه دارد. اگر می‌خواهید به ویژگی‌های پیشرفته دسترسی داشته باشید، باید حساب خود را ارتقا دهید، با هزینه اشتراک ممتاز 29.99 دلار در ماه.

4. Weglot

اگر برنامه های زبان دیگر را برای استفاده از آنها گیج کننده می بینید، Weglot ممکن است پاسخ دعای شما باشد. Weglot که با در نظر گرفتن راحتی و سادگی طراحی شده است، تمام ویژگی های اصلی مورد نظر شما را در یک بسته فشرده گرد هم می آورد. مدیریت ترجمه ساده است و به شما امکان می دهد موارد کلیدی مانند تسویه حساب فروشگاه Shopify، اعلان های ایمیل و موارد دیگر را به طور خودکار ترجمه کنید.

این ابزار ترجمه زبان همچنین به شما امکان می دهد از سئوی چند زبانه بهره برداری کنید، به این معنی که حتی یک کسب و کار کوچک شانس واقعی در رتبه بندی خوب در گوگل دارد. شما حتی می توانید یک واژه نامه چند زبانه بسازید، که اگر چندین بازار را به طور همزمان هدف قرار دهید، بسیار مفید است. با یک داشبورد بصری، حتی یک مبتدی کاملاً قادر خواهد بود از این برنامه استفاده کامل کند. پایین دست؟ حتی با یک برنامه پولی، شما محدود به تعداد کلمات محدود هستید و فقط می توانید در مجموع پنج زبان را ترجمه کنید.

قیمت گذاری

اگرچه می توانید از Weglot به صورت رایگان استفاده کنید، اما ویژگی های بسیار محدودی خواهید یافت. در مورد اشتراک های پولی، یک برنامه Basic به شما 15 دلار در ماه بازمی گرداند و اگر بالاترین سطح را انتخاب کنید به 79 دلار در ماه افزایش می یابد.

5. ترنسسی

Transcy یکی دیگر از برنامه های ترجمه با قابلیت های چند زبانه چشمگیر است. ایده آل برای صاحبان فروشگاه Shopify، Transcy به شما امکان می دهد به بیش از 110 زبان رایج و بیش از 160 ارز مختلف ترجمه کنید. تبدیل ارز نیز در زمان واقعی انجام می شود، به این معنی که هیچ خطری برای قیمت گذاری نادرست سهام شما وجود ندارد.

در کنار ویژگی‌های ممتاز مانند ادغام شخص ثالث و ابزارهای ترجمه تصویر، Transcy می‌تواند به‌طور خودکار محتوای جدید اضافه شده به سایت شما را ترجمه کند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اطلاعات محصول را به یک زبان آپلود کنید و هوش مصنوعی بقیه موارد را بر عهده خواهد گرفت. ایراد اصلی این برنامه این است که بسیاری از ویژگی ها در پشت یک paywall قفل شده اند. حتی با یک برنامه اولیه، شما خود را محدود به چند زبان خواهید دید.

قیمت گذاری

در حالی که نسخه رایگان Transcy در دسترس است، اگر به یک حساب ممتاز ارتقا دهید، بیشترین بهره را از این برنامه ترجمه Shopify خواهید برد. هزینه طرح های اولیه 11.90 دلار در ماه است که گران ترین آنها 59.90 دلار در ماه هزینه دارد.

6. تانتوم

اگر محدود به بودجه بسیار کم هستید، Tantum Translate چیزی است که باید در نظر بگیرید. یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های موجود در این لیست، Tantum تعداد شگفت انگیزی از ویژگی ها را با توجه به برچسب قیمت ناچیز ارائه می دهد. ترجمه های ماشینی با پشتیبانی از بیش از 100 زبان در دسترس، درجه ای از اتوماسیون را برای شما فراهم می کند.

علاوه بر این، برای شروع نیازی به دانش عمیق کدنویسی ندارید. این برنامه برای مبتدیان و مبتدیان برنامه نویسی ساخته شده است، با طراحی بصری به این معنی که هیچ منحنی یادگیری واقعی وجود ندارد. همچنین برای تلفن همراه بهینه شده است و اگر می خواهید بتوانید فروشگاه Shopify خود را در حال حرکت به روز کنید، آن را به یک انتخاب هوشمند تبدیل می کند.

قیمت گذاری

Tantum یکی از مقرون‌به‌صرفه‌ترین برنامه‌های ترجمه Shopify در سراسر جهان است که هزینه اشتراک Basic فقط 3.99 دلار در ماه دارد.

7. هگزتوم

به دنبال یک برنامه ترجمه رایگان برای بومی سازی فروشگاه Shopify خود برای یک بازار جدید هستید؟ Hextom ممکن است همان چیزی باشد که شما به دنبال آن هستید. با پشتیبانی از بیش از 130 زبان و حتی بیشتر ارزهای جهانی، ابزار مناسبی برای کسانی است که به گسترش جهانی چشم دوخته اند.

حتی با نسخه رایگان برنامه، می‌توانید به ترجمه‌های هوش مصنوعی نسبتاً قابل اعتماد دسترسی داشته باشید. ترجمه‌های دستی نیز با واردات و صادرات داده‌های بدون دردسر پشتیبانی می‌شوند. در نهایت، برای باز کردن پتانسیل کامل Hextom، باید ارتقا دهید، با یک برنامه ممتاز که به شما امکان می‌دهد به ترجمه‌های خودکار نامحدود دسترسی داشته باشید.

قیمت گذاری

می‌توانید به‌صورت رایگان به Hextom دسترسی داشته باشید، با تعداد شگفت‌انگیزی از ویژگی‌های موجود برای کاربرانی که پرداخت نمی‌کنند. با این حال، اگر می‌خواهید قفل ویژگی‌هایی مانند واژه‌نامه‌ها و ترجمه تصویر را باز کنید، باید آن را ارتقا دهید. هزینه برنامه های اولیه 9.99 دلار در ماه است که به 49.99 دلار در ماه افزایش می یابد.

8. Multi Lingo

با وجود اینکه یک راه حل بسیار مقرون به صرفه است، Multi Lingo در برابر ابزارهای ترجمه فروشگاه گران قیمت Shopify ایستادگی می کند. این برنامه به شما امکان می دهد بدون نیاز به کدنویسی پیچیده، محتوای سایت خود را به چندین زبان رایج تبدیل کنید. اگر به تازگی شروع به کار کرده اید و تخصص توسعه دهنده ای ندارید عالی است.

تقریباً می توانید هر جنبه ای از فروشگاه خود را ترجمه کنید، از توضیحات محصول و اعلان های ایمیل گرفته تا محتوای وبلاگ و اطلاعات پرداخت. ترجمه‌های خودکار نیز پشتیبانی می‌شوند، اگرچه برای دسترسی به آن‌ها باید مبلغ کمی را پرداخت کنید. پشتیبانی نیز مناسب است، با راهنمای عیب‌یابی مفید و پاسخ‌های سریع.

قیمت گذاری

Multi Lingoi یکی دیگر از گزینه های ارزان قیمت برای هر کسی است که به دنبال یک برنامه ترجمه Shopify است، با یک برنامه Basic که فقط 7.99 دلار در ماه هزینه دارد.

9. Uplinkly

اگر زمان بسیار مهم است، به یک برنامه ترجمه کارآمد نیاز دارید که بتواند کالاها را تحویل دهد. اگر تمرکز شما بر تطبیق فروشگاه Shopify برای بازارهای جدید است، Uplinkly را در نظر بگیرید. این برنامه به شما امکان می دهد محتوای خود را به صورت خودکار به بیش از 100 زبان ترجمه کنید.

این برنامه بر روی تجربه مشتری تمرکز دارد، با محتوای پاسخگو که هم برای کاربران موبایل و هم برای کاربران دسکتاپ طراحی شده است. همچنین از ادغام‌های شخص ثالث پشتیبانی می‌کند و اگر به ابزارها و ابزارک‌های تجارت الکترونیک زیادی وابسته باشید، آن را عالی می‌کند. در حالی که نسخه آزمایشی رایگان در دسترس است، به زودی باید به یک طرح اولیه ارتقا دهید. با این حال، این نسبتاً محدود است و برای دسترسی به سفارشی‌سازی‌های کامل، زبان‌های نامحدود، و ویژگی‌های یکپارچه‌سازی تم، باید درجه یک را انتخاب کنید.

قیمت گذاری

شما می توانید به نسخه اصلی Uplinkly به صورت رایگان دسترسی داشته باشید، اما ویژگی ها محدود است. هزینه یک طرح آغازین 9 دلار در ماه است، در حالی که یک طرح حرفه ای 19 دلار در ماه هزینه دارد. برای دسترسی در سطح سازمانی، گزینه طرح کسب و کار 49 دلار در ماه هزینه دارد.

10. ترجمه فروشگاه بابلیک

ترجمه فروشگاه Bablic باید برای کسانی که حداقل تجربه فنی و کدنویسی دارند مناسب باشد. علیرغم ارائه یک لیست معقول از ویژگی ها، این برنامه ترجمه زبان ارزان قیمت، حتی در اولین استفاده، بسیار بصری به نظر می رسد. تغییرات در فروشگاه Shopify شما با استفاده از یک ویرایشگر بصری به جای یک پنجره کدنویسی انجام می شود که می تواند به طور چشمگیری سرعت گردش کار شما را افزایش دهد.

همچنین می توانید انواع خدمات ترجمه را از طریق این برنامه پیدا کنید. اگر به دنبال خودکار کردن فرآیند هستید، می توانید به ترجمه های ماشینی تکیه کنید. شما همچنین می توانید تغییرات را به صورت دستی انجام دهید، در حالی که گزینه ترجمه های انسانی نیز وجود دارد که توسط نویسندگان متخصص تولید می شود.

قیمت گذاری

ترجمه فروشگاه Bablic در حال حاضر نسخه رایگان ارائه نمی دهد، اما قیمت گذاری در اینجا بسیار ساده است. در صورت درخواست ترجمه‌های ساخته‌شده توسط انسان، از دسترسی کامل به برنامه با پرداخت 19 دلار در ماه، با افزونه‌های اختیاری لذت خواهید برد.

چگونه BLEND می تواند به شما کمک کند

امروزه، برای بومی سازی محتوای تجارت الکترونیک خود برای مخاطبان جدید، نیازی به یک تیم داخلی گسترده از زبان شناسان حرفه ای ندارید. با ابزارهای مناسب ترجمه Shopify، می توانید بدون زحمت محتوا را از یک زبان به زبان دیگر تبدیل کنید. بهترین ابزارها قابلیت ترجمه خودکار را ارائه می‌دهند، با نتایج قابل اعتماد فزاینده‌ای، به این معنی که می‌توانید مطمئن باشید هر بار ترجمه‌های تقریباً عالی دریافت می‌کنید.

در حالی که تقریباً هر برنامه ترجمه می تواند در زمان و تلاش شما صرفه جویی کند، برخی از آنها نسبت به بقیه سازگارتر هستند. به دنبال یک برنامه ترجمه هستید که یک نسخه رایگان با امکانات کامل ارائه دهد؟ متأسفانه، بهترین برنامه ها بهترین ویژگی های خود را در پشت یک دیوار پرداخت قفل می کنند.

با این حال، برنامه هایی مانند Transcy به ارائه یک تجربه ممتاز بدون نیاز به پرداخت نزدیک می شوند. همانطور که گفته شد، در نهایت باید برای دسترسی به ویژگی های پیشرفته مانند تشخیص موقعیت جغرافیایی، ترجمه تصویر، سئوی چند زبانه و موارد دیگر ارتقا دهید.

اگر به دنبال یک برنامه ترجمه Shopify هستید که ترجمه های ماشینی را با تخصص زبان شناسان انسانی ترکیب کند، BLEND انتخاب ایده آلی است. با استفاده از این برنامه، می توانید به انواع ابزارهای محلی سازی که برای کمک به بازرگانان Shopify برای ورود به بازارهای جدید طراحی شده اند، دسترسی داشته باشید. با بیش از 120 زبان موجود و پشتیبانی سئو توسط کارشناسان محلی، می توانید مطمئن باشید که محتوای شما تا آنجا که می تواند رقابتی است. سایر ویژگی‌های مفید مانند مدیریت بودجه درون برنامه‌ای و پیام‌رسانی مستقیم، آن را به یکی از کاربرپسندترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل کرده است.

آماده‌اید ببینید BLEND چگونه می‌تواند به شما در گسترش کسب‌وکارتان کمک کند؟ همین امروز برنامه ترجمه فروشگاه BLEND Shopify را دانلود کنید.

پست نویسنده

کورین شرابی

کورین رهبر رسانه های اجتماعی و محتوا در BLEND است. او به به روز نگه داشتن متخصصان تجارت جهانی در مورد همه چیزهای بومی سازی، ترجمه، زبان و فرهنگ اختصاص دارد.

لینکداین

قاب 32

به ترجمه سریع و با کیفیت نیاز دارید؟

همین الان ترجمه کن



منبع

فهرست مطالب