خدمات ما

بهترین سرویس ایمیل مارکتینگ برای سازندگان محتوا؟ | وب تاپ

آیا شما یک تولید کننده محتوا هستید که به دنبال یک سرویس بازاریابی ایمیلی هستید که دسترسی به مشتریان بالقوه را ساده کند و به شما کنترل کامل بر مواد بازاریابی خود بدهد؟ به دنبال ConvertKit نباشید!

این بررسی ConvertKit ویژگی‌های اصلی و ارزشی را که پلتفرم به سازندگان محتوا ارائه می‌دهد، بررسی می‌کند. از ایجاد ایمیل های خیره کننده تا بهینه سازی آنها برای دستگاه های تلفن همراه، ConvertKit همه چیزهایی را دارد که سازندگان محتوا برای اطمینان از موثر و جذاب بودن تلاش های بازاریابی ایمیلی آنها نیاز دارند.

ConvertKit چیست؟

بازاریابی ایمیلی برای سازندگان محتوا برای دستیابی و ایجاد روابط با مخاطبان ضروری است. اما اگر در این بازی تازه کار هستید، فهمیدن اینکه کدام پلتفرم ایمیل مارکتینگ متناسب با نیازهای شماست، می تواند یک نبرد دشوار باشد.

ConvertKit یک ارائه دهنده خدمات ایمیل مارکتینگ است که بر اساس نیازهای سازندگان محتوا طراحی شده است. در حالی که بسیاری از پلتفرم‌ها کسب‌وکارهای کوچک یا سازمانی را هدف قرار می‌دهند، ConvertKit همه چیز را برای سازنده‌ای که می‌خواهد برای ایجاد کمپین‌های ایمیل، نه مدیریت، صرف زمان کند، ساده و شهودی نگه می‌دارد.

صفحه اصلی ConvertKit - آوریل 2024

از سازنده فرم کشیدن و رها کردن و سیستم برچسب‌گذاری بصری گرفته تا توالی‌های خودکار و تحلیل‌های قدرتمند، ConvertKit همه چیزهایی را که برای تعامل مؤثر بینندگان بدون اتلاف وقت نیاز دارید، ارائه می‌کند.

کمپین های پخش تبدیل کیت

ConvertKit استفاده از تاکتیک های پیچیده بازاریابی ایمیلی را بدون صرف ساعت ها صرف تنظیمات فنی یا کدنویسی در گوشه ای برای همه، از وبلاگ نویسان و یوتیوب نویسان گرفته تا پادکست ها و نویسندگان، آسان می کند.

سازندگان محتوا چه نیازهای منحصر به فردی دارند؟

سازندگان محتوا گروهی منحصربه‌فرد از افراد هستند که هنگام راه‌اندازی کانال‌های توزیع برای محتوای خود، نیازهای خاصی دارند. چه وبلاگ نویسی، چه پادکست، ایجاد هنر دیجیتال یا نوشتن مقاله، این خلاقیت ها چیزی ارزشمند را به مخاطبان خود ارائه می دهند. متأسفانه، سازندگان محتوا با چالش‌های منحصر به فردی روبرو هستند.

سازنده محتوای ویدیویی

تصویر توسط DC Studio / shutterstock.com

برای سازندگان محتوای انفرادی می تواند چالش برانگیز باشد که بدون استفاده از استراتژی های بازاریابی آنلاین گران قیمت یا متخصصان رسانه های اجتماعی با مخاطبان خود ارتباط معناداری داشته باشند. یافتن ابزارهایی که بتوانند هر کاری را که نیاز دارند انجام دهند در حالی که مقرون به صرفه و شهودی هستند یک چالش است.

هدف ConvertKit ایجاد این تعادل برای نوع منحصر به فرد مشتری است. و آنها این کار را با یک ردیف رایگان انجام می دهند تا به سازندگان کمک کنند تا کسب و کار خود را از سطح زمین افزایش دهند.

قیمت گذاری ConvertKit

ConvertKit - صفحه قیمت - آوریل 2024

طرح رایگان قوی

آیا به دنبال راهی برای مدیریت موثر استراتژی دیجیتال مارکتینگ خود به صورت رایگان هستید؟ به گزینه رایگان ConvertKit نگاه نکنید. با صفحات فرود، فرم ها و پخش نامحدود، می توانید به راحتی با یک پلت فرم یکپارچه به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید. همچنین برچسب‌گذاری و بخش‌بندی مخاطب را فراهم می‌کند تا بتوانید مطمئن شوید که هر قسمت از محتوا به طور خاص برای شخص مناسب طراحی شده است.

این رایگان سطح برای حداکثر 1000 مخاطب/مشترک مناسب است.

ConvertKit دو سطح پولی را با قیمت های مقیاس بندی (بر اساس تعداد مخاطبین) ارائه می دهد – Creator و Creator Pro.

  • ایجاد کننده شروع میشود از 15 دلار ماهانه برای 300 مشترک و قفل ویژگی های اضافی مانند پشتیبانی از چت زنده، ادغام شخص ثالث، مهاجرت پلت فرم، ابزار فروشنده، و سازنده گردش کار اتوماسیون بصری را باز می کند.
  • Creator Pro شروع میشود از 29 دلار ماهانه برای 300 مشترک و امتیازدهی قوی تر و گزارش گیری کمپین پیشرفته تر را به ارمغان می آورد.

همچنین اگر می‌خواهید آن را برای تست درایو ببرید، می‌توانید یک نسخه نمایشی درخواست کنید.

بازاریابی ایمیلی ConverKit و سایر ویژگی ها

بقیه این مقاله ویژگی ها و مجموعه ابزارهای ConvertKit را برای سازندگان بررسی می کند.

ایمیل ها و قالب ها

ConvertKit با قالب های ایمیل حرفه ای طراحی شده بارگذاری می شود. کتابخانه الگو را مطالعه کنید و طرحی را که دوست دارید بارگذاری کنید. الگوها شما را سریعتر از همیشه شروع می کنند.

بررسی قالب های ایمیل برای ConvertKit

طراح ایمیل نیز ساده و شهودی است. این یک ویرایشگر WYSIWYG کوتاه شده است که فاقد پیچیدگی است. هر نوع عنصر تنظیمات خاص خود را دارد که تنها زمانی که یک عنصر کلیک/فعال شود، خود را نشان می دهد.

این یک رابط ویرایش فوق العاده تمیز و بصری ایجاد می کند. اگر مسیر HTML را ترجیح می‌دهید، ConvertKit به شما امکان می‌دهد ایمیل را همانطور که می‌خواهید ایجاد کنید.

لیست و مدیریت تماس

با داشبوردهای ConvertKit، حفظ اطلاعات مشترکین و سلامت کلی فهرست کار آسانی است. روند رشد مشترکین خود را در یک نگاه مشاهده کنید.

نمای داشبورد رشد مشترکین

ConvertKit به طور خودکار معیارهای حیاتی مشترکین مانند:

  • گزارش های اسپم
  • پرش می کند
  • مسدود
  • همه مشترکین

لیست مشترکین بر اساس وضعیت

هر مخاطب را می توان از طریق ورود دستی یا از طریق اتوماسیون به هر بخش یا برچسب اختصاص داد.

مدیریت برچسب های مشترک

اتوماسیون

در ادامه در این بررسی ConvertKit، به ویژگی های اتوماسیون آن نگاه می کنیم.

ConvertKit کارهای تکراری را که بهتر است به ماشین ها واگذار شود، حذف می کند. توالی ایمیل های خودکار ایجاد کنید که توسط قوانین ساده مشترک ایجاد می شوند.

اتوماسیون های ConvertKit

حتی با اتوماسیون های از پیش ساخته شده نیز همراه است تا شما را بدون دردسر شروع کنید.

الگوهای از پیش ساخته شده اتوماسیون

شما می توانید اتوماسیون ها را در چندین نوع ماشه مختلف اجرا کنید تا مطمئن شوید که همیشه سفارشی ترین پیام های ممکن را ارسال می کنید.

لیست ConvertKit از همه محرک ها

فرم ها و تولید سرب

طراحی و استقرار فرم ها و صفحات فرود بسیار ساده است. آنها حتی قالب های صفحه فرود از پیش ساخته شده ای دارند تا زمان طراحی شما را به نصف کاهش دهند.

قالب های صفحه فرود

صفحات فرود و فرم ها از همان رابط ویرایش ساده ای مانند ویرایشگر ایمیل استفاده می کنند.

ویرایشگر صفحه فرود

ConvertKit همه ابزارها را دارد تا به راحتی مشترکین جدیدی را به حساب های شما وارد کنید. با فرم‌ها و صفحات فرود منطبق با GDPR، مشترکین جدید می‌توانند با برچسب‌های اختصاص‌یافته وارد حساب شما شوند و اتوماسیون‌های آتش‌سوزی را با نسیم سریع انجام دهند. صفحه فرود خود را با Google Analytics و یک دامنه سفارشی تنظیم کنید تا تجربه کامل را داشته باشید.

دامنه و تجزیه و تحلیل سفارشی LP

ادغام ها

ConvertKit با چندین پلتفرم که سازندگان دائماً به آنها تکیه می کنند، ادغام می شود، مانند:

  • گامرود
  • Shopify
  • ووکامرس
  • راه راه
  • وردپرس
  • قابل آموزش
  • زاپیر

ادغام ها

یکپارچه‌سازی‌ها تضمین می‌کنند که اطلاعات مشترک هرگز بین برنامه‌های کاربردی حیاتی از بین نمی‌رود. ConvertKit به اندازه بسیاری از پلتفرم‌های بازاریابی ایمیلی دیگر ادغام بومی ندارد. این احتمالاً به این دلیل است که انتظار می رود راه حل های کسب و کار کوچک و سازمانی ادغام بیشتری داشته باشند. با این گفته، ConvertKit به طور گسترده توسط توسعه دهندگان ادغام شخص ثالث پشتیبانی می شود.

پلاگین بلوم با ConvertKit ادغام می شود تا بتوانید فرم های انتخاب قدرتمندی را در وب سایت وردپرس خود داشته باشید که مستقیماً با حساب ConvertKit شما همگام شود.

صفحه اصلی پلاگین بلوم نوامبر 2022

قابلیت تحویل ایمیل

بر اساس برخی از آخرین اعداد از گزارش تحویل ایمیل، نرخ تحویل ConvertKit در مقایسه با سایر پلتفرم‌های پیشرو کمی کمتر از میانگین است.

آنها هنوز هم قابل اعتماد هستند و امتیازات بالاتری نسبت به Mailchimp و Constant Contact دارند. این احتمالاً به این دلیل است که آنها ایمیل های کمتری را نسبت به هر یک از این ارائه دهندگان ارسال می کنند، اما اطمینان بخش است.

رقبا

هنگام انتخاب یک پلتفرم ایمیل مارکتینگ، مهم است که ویژگی ها را بسنجید و آنها را با سایر پلتفرم های برتر مقایسه کنید. در نهایت، در این بررسی ConvertKit، ما چند رقیب برتر را با هم مقایسه خواهیم کرد.

بررسی Mailchimp در مقابل ConvertKit

چه چیزی این دو ارائه دهنده را متمایز می کند؟ پاسخ در ادغام و قیمت گذاری آنها نهفته است.

Mailchimp یک انتخاب عالی برای کسانی است که برای انجام کمپین های خود به ادغام های زیادی نیاز دارند. صدها برنامه وجود دارد که با Mailchimp یکپارچه می شوند، از سایت های شبکه های اجتماعی گرفته تا پلتفرم های تجارت الکترونیک. احتمالاً قیمت Mailchimp با نرخ بالاتری نسبت به ConvertKit افزایش می یابد.

نشان‌واره Intuit Mailchimp

از سوی دیگر، Convertkit ادغام های کمتری دارد اما به طور خاص برای وبلاگ نویسان و سازندگان محتوا طراحی شده است. پلت فرم آن به کاربران اجازه می دهد تا به راحتی توالی ایمیل های خودکار ایجاد کنند و معیارهای عملکرد را در بین کمپین ها دنبال کنند.

ConvertKit گزینه ساده تر از این دو است. هر دو دارای سطوح رایگان فوق العاده ای هستند، اگرچه ConvertKit سخاوتمندانه تر است. اگر پیش‌بینی می‌کنید بازاریابی ایمیلی شما در آینده پیچیده شود، Mailchimp ممکن است در دراز مدت گزینه بهتری باشد. ConvertKit به دلیل سادگی و ابزارهایی که برای افراد انفرادی و سازندگان ارائه می شود جذاب است. اگر نیازهای شما به احتمال زیاد افزایش نمی یابد، آنها را انتخاب کنید، حتی همانطور که تعداد مشترکان شما افزایش می یابد.

برای اطلاعات بیشتر، نحوه استفاده از MailChimp برای بازاریابی ایمیلی را بیاموزید.

بررسی تماس مداوم در مقابل ConvertKit

هر دوی این پلتفرم‌ها ویژگی‌های قدرتمندی را ارائه می‌کنند که می‌تواند به رشد حضور آنلاین شما کمک کند، اما تصمیم‌گیری اینکه کدام یک برای شما مناسب است ممکن است مشکل باشد.

تماس ثابت با مارک لوگو سفید

چند تفاوت وجود دارد که Constant Contact و ConvertKit را متمایز می کند. Constant Contact پشتیبانی تلفنی را برای همه مشتریان پرداخت کننده ارائه می دهد. ویرایشگر ایمیل آنها بیشتر یک ویرایشگر بصری کشیدن و رها کردن است تا ConvertKit – چیزی که بسیاری از مردم آن را دوست دارند. Constant Contact یک شرکت بزرگتر است، بنابراین در طول زمان ثبات و نوآوری بیشتری وجود داشته است.

ConvertKit هنوز به طور خاص برای سازندگان برنده است. Constant Contact به مشاغل کوچک پاسخ می دهد و برخی از ابزارهای آن برای سازندگان مناسب نیستند.

بررسی MailerLite در مقابل ConvertKit

هر دو پلتفرم ویژگی ها و ادغام های جامعی را ارائه می دهند که می تواند به شما در ایجاد کمپین های موفق کمک کند، اما کدام یک برای نیازهای شما بهترین است؟

MailerLite Logomark

MailerLite یک راه حل مقرون به صرفه با یک ردیف رایگان سخاوتمندانه است. صدها ادغام برای اتصال با ابزارهای دیگر، ابزارهای خودکارسازی قدرتمند و تجزیه و تحلیل دقیق ارائه می دهد تا به شما کمک کند پیشرفت را در طول زمان پیگیری کنید. تیم خدمات مشتری آن بسیار پاسخگو است، بنابراین اگر مشکلی پیش آمد هرگز در تاریکی رها نخواهید شد.

اگر به دنبال یک پلتفرم ایمیل ابتدایی تر و در عین حال ساده تر هستید، ConvertKit ممکن است ارزش توجه شما را داشته باشد.

نتیجه

بازاریابی ایمیلی به این زودی ها از بین نمی رود، بنابراین اطلاع از بهترین ابزارها خوب است. این بررسی ConvertKit همه چیز را از قیمت گذاری گرفته تا ویژگی های اصلی پوشش داده است. در تحلیل نهایی، این یک ابزار عالی است، و در اینجا چیزی است که ما در مورد آن دوست داریم:

ConvertKit همچنان یک سرویس ایمیل مارکتینگ برتر برای سازندگان محتوا است. طیف گسترده‌ای از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهد که ساخت و مدیریت مخاطبان خود را برای سازندگان محتوا آسان‌تر می‌کند. این ابزارها از آن ماموریت کم نمی‌کنند، بلکه سادگی را برای سازندگان شلوغ ارائه می‌دهند. ساختار قیمت مقرون به صرفه آنها را اضافه کنید و ما یک ابزار بازاریابی ایمیلی ارزشمند برای خود داریم.

به دنبال بیشتر هستید؟ بررسی ما از بهترین خدمات ایمیل مارکتینگ را بررسی کنید. اگر از وردپرس استفاده می کنید، ممکن است این افزونه های ایمیل optin را دوست داشته باشید تا به رشد لیست شما کمک کنند.

آیا ConvertKit را امتحان کرده اید؟ در مقایسه با سایر پلتفرم های بازاریابی ایمیلی چگونه است؟

تصویر ویژه از طریق premiumicon / shutterstock.com


منبع

وب تاپ اخبار حوزه اینترنت و هوش مصنوعی

فهرست مطالب