خدمات ما

ویژگی برجسته محصول Divi: Divi Pixel | وب تاپ

Divi Pixel یک افزونه شخص ثالث برای Divi است که بیش از 45 ماژول سفارشی و بیش از 200 تنظیمات را برای گسترش قابلیت‌های Divi اضافه می‌کند. این تنظیمات ایجاد وب سایت هایی را آسان می کند که از بقیه متمایز باشند. در این پست، Divi Pixel را بررسی خواهیم کرد و خواهیم دید که چه کاری می تواند انجام دهد تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید که آیا این افزونه برای نیازهای شما مناسب است یا خیر.

از Divi Pixel چه انتظاری باید داشت

بیایید با نگاهی به آنچه می توانید از پلاگین Divi Pixel انتظار داشته باشید، اگر تصمیم به خرید آن دارید، شروع می کنیم.

45+ ماژول قابل تنظیم

Divi Pixel تعداد زیادی ماژول قابل تنظیم جدید را به Divi اضافه می کند. تنوع زیادی در ماژول ها وجود دارد. از نوار لغزنده قبل و بعد، تا رتبه بندی ستاره، تصاویر شناور، چرخ فلک ها و موارد دیگر متغیر است.

200+ گزینه سفارشی

Divi pixel همچنین تعداد زیادی گزینه سفارشی را در اختیار شما قرار می دهد، بیش از 200 گزینه اضافی برای ارتقای وب سایت شما به سطح بعدی! این گزینه های سفارشی به شما کمک می کند تا وب سایت Divi خود را حتی بیشتر سفارشی کنید. این از توانایی آپلود فایل های SVG تا ایجاد یک صفحه ورود به سیستم سفارشی، سفارشی کردن هدر و ناوبری و موارد دیگر می باشد.

برجسته محصول Divi Pixel

& بیشتر

گزینه ها و ماژول های ذکر شده در بالا تنها مواردی نیستند که با Divi Pixel عرضه می شوند. شما می توانید انتظار ویژگی های منحصر به فردی را داشته باشید که به منطقه وبلاگ و تجربه تلفن همراه اختصاص داده شده است. همچنین یک انژکتور طرح بندی گنجانده شده است که به شما امکان می دهد طرح بندی ها را در هر کجا که می خواهید وارد کنید!

نصب Divi Pixel

Divi Pixel را همانند هر افزونه آپلود و فعال کنید. به داشبورد وردپرس بروید و انتخاب کنید:

  1. پلاگین ها
  2. جدید اضافه کن
  3. آپلود افزونه
  4. انتخاب فایل
  5. الآن نصب کن

نصب Divi Pixel

در مرحله بعد افزونه را فعال کنید. Divi Pixel اکنون آماده استفاده است.

نصب Divi Pixel

صفحه تنظیمات Divi Pixel

تنظیمات در داشبورد زیر یافت می شود دیوی > Divi Pixel. آنها شامل 7 برگه با گزینه های دقیق هستند.

صفحه تنظیمات Divi Pixel

تنظیمات از طریق شناسه‌های کلاس CSS، گزینه‌هایی برای فعال کردن و ماژول‌هایی که به Divi Builder اضافه شده‌اند، ویژگی‌ها را اضافه می‌کنند. جدیدترین ویژگی ها برچسب گذاری شده اند. تعداد کمی به‌عنوان به‌زودی مشخص شده‌اند.

ما در هر تب به آخرین ویژگی ها و برخی از ویژگی های جالب توجه خواهیم کرد. بسیاری از تنظیمات را در قسمت پشت و جلو مشاهده خواهیم کرد.

Tab General Divi Pixel

برگه عمومی شامل 25 تنظیمات است که شامل گزینه های عمومی، گزینه های سرصفحه و ناوبری و گزینه های پاورقی است.

پس زمینه ذرات

Particles Background یک شناسه کلاس CSS را نمایش می دهد تا به ماژول یا بخشی که می خواهید پس زمینه نمایش داده شود اضافه کنید. این شامل دو شناسه کلاس برای انتخاب است و می توانید آنها را در تنظیمات سفارشی ساز تنظیم کنید.

پس زمینه ذرات

من شناسه CSS را به بخش اضافه کردم.

پس زمینه ذرات

در اینجا پس زمینه با ذرات متحرک فعال است.

پس زمینه ذرات

حالت تعمیر و نگهداری

حالت نگهداری وب سایت شما را طوری تنظیم می کند که نشان دهد به زودی عرضه می شود یا به روز رسانی می شود. هر صفحه ای را برای نمایش به عنوان صفحه حالت نگهداری انتخاب کنید. یک URL سفارشی دسترسی به سایت را فراهم می کند.

حالت تعمیر و نگهداری

این صفحه ای است که برای صفحه به زودی انتخاب کردم. اکنون این صفحه را به جای صفحه اصلی من نشان می دهد.

حالت تعمیر و نگهداری

آپلودهای TTF، OTF و WOFF را مجاز کنید

با فعال کردن این امکان می‌توانید انواع فایل‌های بیشتری را آپلود کنید. اکنون می توان این انواع فایل را همانند هر فایل معمولی در کتابخانه رسانه ای شما آپلود کرد.

آپلودهای TTF، OTF و WOFF را مجاز کنید

سربرگ سفارشی و سبک های ناوبری

سربرگ سفارشی و سبک‌های پیمایش شامل انیمیشن‌های شناور، منوی کشویی سفارشی، دکمه CTA، انتخاب منو، متن دکمه و URL، CSS، چند تنظیمات موبایل و موارد دیگر است.

سربرگ سفارشی و سبک های ناوبری

در اینجا هدر در قسمت جلو است. یک دکمه CTA با انیمیشن شناور اضافه کرده است.

سربرگ سفارشی و سبک های ناوبری

سفارشی‌سازی‌های پاورقی ویژگی‌های جدیدی را به سفارشی‌کننده تم اضافه می‌کنند.

سفارشی سازی پاورقی

سفارشی‌کننده منوی پاورقی، نوار پایین و نمادهای اجتماعی را اضافه می‌کند. من در این مثال منو و نوار پایین را تنظیم کرده ام. همچنین می توانید نوار اسکرول سفارشی را در این تصویر مشاهده کنید که به صورت جداگانه اضافه شده است.

سفارشی سازی پاورقی

برگه وبلاگ Divi Pixel

تب بلاگ 9 تنظیمات و بسیاری از گزینه های سفارشی کننده تم را اضافه می کند.

سبک صفحه آرشیو سفارشی

سبک های سفارشی شامل 6 طرح بندی است. از یک ستون با تصویر در بالا، یک ستون با تصویر در سمت چپ، یک ستون متناوب، دو ستون با تصویر در بالا، سه ستون با تصویر در بالا، و متناوب با استفاده از تصاویر کوچک‌تر انتخاب کنید. همچنین می‌توانید این طرح‌بندی‌ها را در ماژول Divi Blog با کلاس CSS اعمال کنید.

سبک صفحه آرشیو سفارشی

در اینجا تنظیمات پیش فرض است. این یک ظاهر طراحی شده را به تمام عناصر از جمله یک دکمه استایل اضافه می کند. تصاویر گسترده هستند. این همچنین تنظیم دیگری را نشان می دهد که به طور پیش فرض فعال است به نام اضافه کردن آیکون به متا متن و دکمه ادامه مطلب همچنین کادر نویسنده، پیمایش پست و پست‌های مرتبط را اضافه می‌کند که در خود پست‌ها مشاهده خواهید کرد.

سبک صفحه آرشیو سفارشی

تغییر طرح به سادگی کلیک کردن بر روی طرح مورد نظر و ذخیره تغییرات است. در اینجا طرح 3 ستونی است. تصاویر بلند هستند. من ماوس را روی تصویر وسط در مثال زیر نگه می دارم تا همپوشانی را نشان دهم.

سبک صفحه آرشیو سفارشی

می‌توانید تمام استایل‌ها را با سفارشی‌کننده تم تنظیم کنید. این شامل گزینه‌هایی برای دسته‌ها، بایگانی‌ها، دکمه‌ها، نوار کناری، پیمایش پست، کادر نویسنده، مقالات مرتبط و نظرات است. من فونت عنوان و فونت گزیده را در مثال زیر تنظیم کرده ام. این مثال همچنین نمادهای اجتماعی اضافه شده به هدر را نشان می دهد.

سبک صفحه آرشیو سفارشی

من فونت ها را برای ناوبری، کادر نویسنده و پست های مرتبط تنظیم کرده ام. شما می توانید تمام عناصر را به طور مستقل تنظیم کنید. برای کادر نویسنده، فونت عنوان، فونت بدنه و تصویر را تنظیم کرده ام.

سبک صفحه آرشیو سفارشی

رسانه اجتماعی Divi Pixel

تب Divi Pixel Social Media به شما امکان می دهد آیکون های رسانه های اجتماعی را به هدر اضافه کنید. انتخاب کنید که نمادها به کدام قسمت از هدر اضافه شوند و شبکه های اجتماعی اضافه شوند.

نمادهای اجتماعی Divi Pixel را فعال کنید

می توانید آیکون های رسانه های اجتماعی را فعال کنید تا در هدر نمایش داده شوند. این همچنین شامل گزینه هایی برای کنترل نحوه عملکرد آنها بر روی کلیک، برای دستگاه های تلفن همراه و غیره است.

نمادهای اجتماعی Divi Pixel را فعال کنید

آیکون ها به طور پیش فرض در منوی ثانویه قرار می گیرند.

نمادهای اجتماعی Divi Pixel را فعال کنید

همچنین می توانید آنها را در سفارشی ساز تم تنظیم کنید. نماد، پس‌زمینه، شناور، انیمیشن، شکل، اندازه، و غیره را تنظیم کنید.

شبکه های

از 19 شبکه محبوب انتخاب کنید. آنها را با افزودن URL خود نمایش دهید.

شبکه های

تب موبایل Divi Pixel

تب موبایل شامل نقاط شکست، رفع هدر موبایل، مخفی کردن نماد جستجو، تغییر لوگو در موبایل و غیره است. این به شما کنترل زیادی روی تنظیمات موبایل می‌دهد. شما می توانید هر لوگویی را که می خواهید آپلود کنید.

تب موبایل Divi Pixel

منوی موبایل 9 تنظیمات را اضافه می کند که شامل گزینه هایی برای سبک انیمیشن منوها است. از بین یک نوار لغزنده، فشار دادن، چرخش، الاستیک، فروپاشی، ایستاده، فنر، منهای و گرداب را انتخاب کنید. به سادگی روی موردی که می خواهید کلیک کنید. این یک انیمیشن را در صفحه تنظیمات نشان می دهد تا به شما ایده دهد که چگونه در قسمت جلویی کار می کند.

منوی موبایل

می‌توانید تمام استایل‌ها را برای نماد همبرگر در سفارشی‌کننده تم تنظیم کنید. رنگ، رنگ باز، رنگ پس‌زمینه، رنگ پس‌زمینه باز، شعاع حاشیه، پد و غیره را تنظیم کنید. در این مثال، از لوگو، رنگ پس‌زمینه و منوی کشویی متفاوتی نسبت به نسخه دسک‌تاپ استفاده می‌کند.

منوی موبایل

با انتخاب کوچک کردن موارد زیر منو در تلفن همراه، گزینه جدید دیگری باز می شود – حذف پیوند منوی والدین. این از باز شدن پیوندهای منوی والد جلوگیری می کند.

کوچک کردن موارد زیر منو در تلفن همراه

برگه ماژول های پیکسل Divi

تب Module بیش از 40 ماژول جدید را به Divi Builder اضافه می کند. برخی از این موارد با انواع پست های جدید که توسط Divi Pixel اضافه شده و در داشبورد وردپرس به آنها دسترسی پیدا می کند، کار می کنند. می توانید همه آنها را نشان دهید یا پنهان کنید یا ماژول های خاصی را که می خواهید فعال کنید. ما به چند ماژول Divi نگاه خواهیم کرد.

برگه ماژول های پیکسل Divi

گواهینامه ها

Testimonials یک نوع پست جدید اضافه می کند که در آن می توانید توصیفات را برای نمایش ماژول ایجاد کنید. می توانید آنها را در ویرایشگر ایجاد کنید یا از فیس بوک، گوگل و ووکامرس دریافت کنید. ویرایشگر شامل فیلدهایی برای عنوان، محتوا، تصویر، نام، شرکت، وب سایت و رتبه بندی است.

گواهینامه ها

این ماژول توصیفات را نمایش می‌دهد و گزینه‌های زیادی از جمله تعداد برای نمایش، توصیفات برای گنجاندن یا حذف، عناصر برای نمایش یا پنهان کردن، تنظیمات بازشو، تنظیمات چرخ فلک، نوع بررسی و موارد دیگر ارائه می‌کند. همه گزینه های استاندارد طراحی Divi نیز در اینجا هستند.

گواهینامه ها

سازنده پاپ آپ از Divi Builder برای ایجاد طرح بندی ها استفاده می کند. این ویرایشگر همچنین شامل تنظیمات ماشه، گزینه های مکان بازشو و سفارشی سازی است. این یک ماژول نیست، اما می‌توانید آن را در تنظیمات ماژول نشان دهید یا پنهان کنید. به هر عنصری با شناسه کلاس CSS اضافه می شود.

پاپ آپ ساز

تنظیمات ماشه به شما امکان می دهد رویدادهای ماشه، گزینه های بستن و غیره را انتخاب کنید.

پاپ آپ ساز

گزینه های مکان شامل نقش های کاربر، ناحیه سایت و پست هایی است که می توانند پنجره بازشو را نشان دهند. انواع پست، پست های خاص و استثناها را انتخاب کنید.

پاپ آپ ساز

گزینه‌های سفارشی‌سازی به شما امکان می‌دهند رنگ پس‌زمینه همپوشانی، انیمیشن بازشو، موقعیت، تاری و موارد دیگر را انتخاب کنید.

پاپ آپ ساز

سوالات متداول با نشانه گذاری طرحواره

ماژول پرسش‌های متداول Divi Pixel بر اساس اصول داده‌های ساختاریافته Google ساخته شده است. سازنده سوالات متداول از ویرایشگر کلاسیک استفاده می کند. می توانید آنها را مانند هر محتوای دیگری در ویرایشگر کلاسیک ایجاد کنید و دسته بندی سؤالات متداول را اضافه کنید.

سوالات متداول

پس از ایجاد سؤالات متداول، می توانید آنها را با ماژول سؤالات متداول نمایش دهید. نمایش همه سؤالات متداول یا حذف سؤالات متداول خاص، نمایش بر اساس دسته‌ها، خروجی داده‌های ساختاریافته و HTML، و غیره. آنها را در برگه طراحی استایل کنید.

سوالات متداول

بالون

ماژول Balloon بالونی ایجاد می کند که به عنوان آیتم منو انتخاب می شود. هر محتوایی را در بالون اضافه کنید و در برگه طراحی به آن استایل بدهید.

تغییر محتوا

ماژول Content Toggle جالب است. این به شما امکان می دهد دو طرح بندی را مشخص کنید و یک جابجایی ارائه می دهد تا کاربر بتواند بین آنها جابجا شود. من دو طرح را مشخص کرده ام. تصویر زیر اولین طرح را نشان می دهد.

تغییر محتوا

همانطور که در زیر مشاهده می کنید، با کلیک بر روی تغییر، به طرح دوم تغییر می کند.

تغییر محتوا

دایره اطلاعات

ماژول دایره اطلاعات یک روش جالب برای نمایش اطلاعات و محتوا است. این به شما امکان می دهد نمادها یا تصاویر را در اطراف یک دایره اضافه کنید. هر تعداد مجموعه از اطلاعات را که می خواهید ایجاد کنید، نمادها و تصاویر را برای هر کدام انتخاب کنید و آنها را با هم یا به طور مستقل استایل دهید.

Tab Divi Pixel Layout Injector

تزریق طرح به شما امکان می دهد یک طرح بندی Divi را انتخاب کنید و آن را در مکان های خاصی در وب سایت قرار دهید. طرح بندی را قبل و بعد از پیمایش، پاورقی، و بعد از وبلاگ و سربرگ آرشیو قرار دهید. همچنین می تواند یک صفحه 404 بسازد.

Tab Divi Pixel Layout Injector

فایل های تکمیلی Divi Pixel

Divi Pixel همچنین شامل نسخه‌های نمایشی بسیاری است که می‌توانید برای شروع اولیه در طرح‌بندی‌های خود وارد کنید.

فایل های تکمیلی Divi Pixel

از کجا می توان Divi Pixel را خریداری کرد

Divi Pixel با قیمت 169 دلار در بازار Divi موجود است. این شامل استفاده نامحدود از وب سایت، 30 روز ضمانت بازگشت وجه، و 1 سال پشتیبانی و به روز رسانی است.

از کجا می توان Divi Pixel را خریداری کرد

پایان دادن به افکار

این نگاه ما به Divi Pixel است. امکانات و ماژول های زیادی در این افزونه وجود دارد. من فقط سطح را در این پست خراشیده ام. اگر می‌خواهید کارهایی را که می‌توانید با Divi انجام دهید گسترش دهید، Divi Pixel مکان خوبی برای شروع است.

ما می خواهیم از تو بشنویم. آیا Divi Pixel را امتحان کرده اید؟ نظر خود را در مورد آن در نظرات با ما در میان بگذارید.


منبع

وب تاپ اخبار حوزه اینترنت و هوش مصنوعی

فهرست مطالب