خدمات ما

پیام های چندزبانه روز زمین | ترجمه روز زمین | وب تاپ


روز زمین یک رویداد جهانی است که هر ساله در 22 آوریل برای افزایش آگاهی در مورد مسائل زیست محیطی و ترویج تلاش های حفاظتی برگزار می شود. امسال پنجاه و چهارمین سالگرد روز زمین است که برای اولین بار در ایالات متحده در سال 1970 آغاز شد. از آن زمان، این روز با رویدادها و فعالیت هایی در بیش از 190 کشور جهان به یک پدیده جهانی تبدیل شده است.

یکی از اهداف کلیدی روز زمین، تشویق مردم به اقدام برای محافظت از سیاره زمین است. این می تواند شامل کاهش ردپای کربن، حفظ منابع، بازیافت و حمایت از عوامل محیطی باشد. با گرد هم آمدن در این روز، می توانیم آگاهی را در مورد اهمیت حفاظت از محیط زیست افزایش دهیم و الهام بخش تغییرات مثبت در سراسر جهان باشیم.

به منظور گسترش آگاهی روز زمین فراتر از مناطق انگلیسی زبان، مهم است که به مردم به زبان مادری آنها دسترسی پیدا کنید. اینجاست که ترجمه و بومی سازی با ترجمه پیام‌های روز زمین به چندین زبان، می‌توانیم به مخاطبان بیشتری دسترسی پیدا کنیم و اطمینان حاصل کنیم که همه به اطلاعاتی که برای تأثیر مثبت بر محیط‌زیست نیاز دارند دسترسی دارند.

به عنوان مثال، در کشورهای اسپانیایی زبان، روز زمین به عنوان “دیا د لا تیرا” شناخته می شود. با استفاده از این اصطلاح محلی، می توانید مطمئن شوید که پیام شما با اسپانیایی زبانان طنین انداز می شود و احتمال به اشتراک گذاری و درک آن بیشتر است.

روز زمین یادآور نقش مهمی است که همه ما در حفاظت از سیاره بازی می کنیم. پس بیایید همه، فارغ از زبان یا فرهنگمان، دور هم جمع شویم تا کارهای مهمی را که دانشمندان، فعالان و کارآفرینان در سطح بین المللی برای محافظت از سیاره برای نسل های آینده در این روز زمین انجام می دهند، جشن بگیریم.

به دنبال گرافیک های بومی سازی شده روز زمین هستید که توسط مترجمان حرفه ای ما ترجمه شده است؟ به پیام‌های چندزبانه روز زمین ما در زیر بروید.

نوآوری های زیست محیطی از سراسر جهان

برای برجسته کردن تأثیری که افراد از گوشه‌ای از کره زمین می‌توانند بر سایر نقاط جهان داشته باشند، اجازه دهید تعدادی از نوآوری‌های دوستدار محیط زیست از کشورهای مختلف را بررسی کنیم.

جنگل های عمودی

ایتالیا
این «جنگل‌ها» که توسط معمار «استفانو بوئری» طراحی شده‌اند، آسمان‌خراش‌ها را در درختان و پوشش گیاهی می‌پوشانند تا با آلودگی هوا مبارزه کنند و تنوع زیستی شهری را ارتقا دهند.

لیوان های ساخته شده از ضایعات قهوه

اوکراین
Ochis اولین لیوان های جهان را که از تفاله های قهوه بازیافت شده ساخته شده است برای محصولی بادوام، شیک و سازگار با محیط زیست طراحی کرد.

پلاستیک ساخته شده از دانه آووکادو

مکزیک
BIOFASE اولین شرکتی است که کارد و چنگال زیست تخریب پذیر را از دانه آووکادو برای مقابله با آلودگی های پلاستیکی و استفاده از زباله های غیر خوراکی استفاده می کند.

مزارع توربین بادی

اسکاتلند
اولین توربین بادی مورد استفاده برای برق در گلاسکو ساخته شد. از آن زمان، مزارع بادی در مقیاس بزرگ در سراسر جهان از انرژی باد برای تولید برق برای جوامع محلی استفاده می کنند.

قطره چکان پلاستیکی برای آبیاری قطره ای

اسرائیل
این نوآوری کشاورزی در مناطق خشک در سراسر جهان را متحول کرده است و استفاده پایدار و حفظ آب را ترویج می کند.

خودروهای پیل سوختی هیدروژنی

ژاپن
شرکت‌های ژاپنی در حال توسعه خودروهایی هستند که با سلول‌های سوختی هیدروژنی کار می‌کنند و تنها بخار آب منتشر می‌کنند و هیچ آلایندگی مضری تولید نمی‌کنند.

پیام های چند زبانه برای روز زمین

با توجه به روز زمین، در اینجا برخی از آنها وجود دارد گرافیک های محلی روز زمین که توسط مترجمان حرفه ای ما ترجمه شده است. با خیال راحت این موارد را با مشتریان، هم تیمی ها و شبکه های بین المللی خود به اشتراک بگذارید:

پیام روز زمین به زبان انگلیسی

پیام روز زمین به زبان اسپانیایی

پیام روز زمین به زبان ایتالیایی

پیام روز زمین به زبان فرانسوی

پیام روز زمین به پرتغالی (برزیل)

پیام روز زمین به زبان رومانیایی

پیام روز زمین به زبان چینی (ساده شده)

پیام روز زمین به زبان اوکراینی

پیام روز زمین به زبان عربی

پیام روز زمین به زبان عبری

پیام روز زمین در کریول هائیتی

پست نویسنده

کورین شرابی

کورین رهبر رسانه های اجتماعی و محتوا در BLEND است. او به به روز نگه داشتن متخصصان تجارت جهانی در مورد همه چیزهای بومی سازی، ترجمه، زبان و فرهنگ اختصاص دارد.

لینکداین

قاب 32

به ترجمه سریع و با کیفیت نیاز دارید؟

همین الان ترجمه کن



منبع

فهرست مطالب