خدمات ما

چگونه تصاویر هوش مصنوعی بسازیم (پنج روش آسان در سال 2024) | وب تاپ


دارایی های خلاقانه حتی در عصر هوش مصنوعی مهم هستند. تصاویری که با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده اند، تا زمانی که کیفیت بالایی دارند و به خوبی با هم ارتباط برقرار می کنند، می توانند به اندازه عکاسی و طراحی گرافیک حرفه ای موثر باشند. اما، احتمالاً شما این سؤال طولانی را دارید چگونه. ما راهنمایی ایجاد کرده‌ایم که نشان می‌دهد چگونه از پنج تولیدکننده تصویر هوش مصنوعی بسیار متفاوت استفاده کنید که می‌توانید برای کمک به شما در ساخت تصاویر هوش مصنوعی استفاده کنید.

راهنمای گام به گام: 5 راه آسان برای تولید تصاویر هوش مصنوعی

مدل‌های جدید هوش مصنوعی هر هفته منتشر می‌شوند، به این معنی که روش‌های ایجاد تصاویر منحصربه‌فرد با استفاده از هوش مصنوعی رایج‌تر می‌شوند. ما سه راه بسیار متفاوت اما موثر برای ساختن تصاویر با هوش مصنوعی انتخاب کرده ایم. آنها استفاده می کنند:

  1. Adobe Photoshop’s Generative Fill
  2. نسل تصویر Divi AI
  3. ChatGPT Plus’ Dalle-3 Image Creator
  4. Google Gemini’s Image Generator
  5. مایکروسافت Copilots Image Maker و ویرایشگر

در اینجا یک گام به گام ساده برای هر یک از این ابزارها آورده شده است. پس از آن، برخی از نظرات خود را در مورد اینکه کدام یک را باید امتحان کنید، به اشتراک خواهیم گذاشت.

1. Adobe Photoshop Generative Fill: Crafting Detailed AI Composites

ما بسیاری از تولیدکننده‌های تصویر هوش مصنوعی را آزمایش کرده‌ایم و استفاده از هوش مصنوعی مولد فتوشاپ یکی از بهترین راه‌ها است. فتوشاپ با پشتیبانی از Adobe Firefly به کاربران کنترل زیادی بر روی آنچه با ویژگی های پیشرفته هوش مصنوعی ایجاد می کنند، می دهد. به علاوه، افرادی که مهارت های استاندارد فتوشاپ را دارند می توانند حتی تصاویر سفارشی بیشتری ایجاد کنند. به طور کلی، این یک راه حل عالی برای کسانی است که اشتراک فعال Adobe و ایده های زیادی دارند.

برای این مثال، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از ویژگی Adobe’s Generative Fill برای ایجاد تصاویر هوش مصنوعی در فتوشاپ استفاده کنید.

ابتدا با یک بوم خالی شروع می کنیم. ابعاد تصویر خود را انتخاب کنید و پس زمینه را شفاف کنید.

در مرحله بعد، ما شروع به استفاده از پر کردن مولد در سراسر تصویر می کنیم. می خواهیم با پس زمینه تصویر شروع کنیم. هر چیزی که تصور می کنید، می توانید آن را به هر تعداد که می خواهید تقسیم کنید. من یک تصویر الهام گرفته از “کتابخانه دانشگاهی تاریک” با میز، قفسه کتاب و صندلی راحتی ایجاد خواهم کرد. برای ایجاد هر یک از اینها از دستورهای پر مولد جداگانه استفاده خواهم کرد.

اول، میز. با استفاده از “ابزار خیاطی مستطیلی“یک سوم پایین تصویر را انتخاب کنید تا نوار گزینه های پر کردن مولد نمایان شود.

Photoshop Fireflies AI - ایجاد تصویر با هوش مصنوعی - مراحل 2-4

یک اعلان تایپ کنید و سپس روی ” کلیک کنیدتولید می کنند” این سه (3) تغییر را برای شما ایجاد می کند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. اگر هیچ کدام با نیازهای شما مطابقت نداشت، می توانید درخواست خود را دوباره ایجاد کنید یا تغییر دهید.

Photoshop Fireflies AI - ایجاد تصویر با هوش مصنوعی - مراحل 5-6

سریع استفاده شده: میز جلو، کتابخانه شخصی مجلل، میز چوب سخت، تیره و گرم، فضای داخلی با زاویه باز

اکنون چند قفسه کتاب اضافه می کنیم. دو سوم بالای عکس را انتخاب کنید و یک فرمان اضافه کنید، همان مراحل را دنبال کنید.

Photoshop Fireflies AI - ایجاد تصویر با هوش مصنوعی - مراحل 7-8

سریع استفاده شده: قفسه های دیوار به دیوار، کتاب های قدیمی، تاریک

و در نهایت، یک صندلی راحتی چرمی زیبا در کناره.

Photoshop Fireflies AI - ایجاد تصویر با هوش مصنوعی - مراحل 9-10

سریع استفاده شده: صندلی راحتی چرم تیره

ما می توانیم حتی بیشتر انجام دهیم. در اینجا یک محصول نیمه نهایی با موارد بیشتری به میز اضافه شده، ناهماهنگی ها رفع شده و موارد دیگر وجود دارد – همه با استفاده از هوش مصنوعی ساخته شده اند.

تصویر نمونه هوش مصنوعی به سبک Dark Academia

در حال حاضر، ما هیچ توهمی نداریم که این یک تصویر کامل است. هنوز کارهای زیادی باید برای آن انجام شود، اما دیدن اینکه هوش مصنوعی فتوشاپ چه کاری می تواند انجام دهد جالب است. می‌توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش عکس و دستکاری گسترده‌تر فتوشاپ (و باید) جلوتر بروید تا همه چیز را منسجم‌تر کنید. اما ما فقط با اعلان‌های پر کردن هوش مصنوعی خیلی فاصله گرفتیم.

برای جزئیات بیشتر، راهنمای کامل ما برای استفاده از Photoshop AI Generative Fill و آموزش ما در مورد نحوه ایجاد هنر هوش مصنوعی با FireFly را ببینید.

هوش مصنوعی فتوشاپ را دریافت کنید

2. Divi AI Image Generator: ساده سازی گرافیک برای طراحی وب

Divi AI یک دستیار هوش مصنوعی برای طراحی وب است که در Divi، قالب و صفحه ساز محبوب وردپرس ما تعبیه شده است. با استفاده از آن، می توانید طرح بندی کل صفحه، محتوای متن، کد، تصاویر و موارد دیگر را با استفاده از قدرت هوش مصنوعی برای ساخت کل وب سایت خود ایجاد کنید. یکی از ویژگی های برجسته آن Divi AI Image Generator است.

آنچه ما در مورد استفاده از هوش مصنوعی Divi برای تولید تصویر دوست داریم این است که در جریان کار ساخت وب سایت قرار گرفته است. یک ابزار به موقع همیشه بهتر از یک ابزار جدا و جدا شده است. اگر وب‌سایتی برای خود یا دیگران ایجاد می‌کنید، می‌دانید که اغلب برای انجام کار به چند ابزار اعتماد کرده‌اید. Divi AI تعداد ابزارهای مورد نیاز شما را کاهش می دهد و تقریباً هر آنچه را که نیاز دارید در ویرایشگر بصری خود ارائه می دهد.

هوش مصنوعی Divi در ایجاد و ویرایش تصاویر بسیار انعطاف پذیر است. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه از ابتدا یک تصویر جدید ایجاد کنید، اما حتی بیشتر در زیر کاپوت برای کسانی که ترجیح می دهند از هوش مصنوعی Divi استفاده کنند وجود دارد.

با استفاده از سازنده تصویری Divi، می توانید یک ماژول تصویر (یا از یک قالب موجود از یک قالب از پیش ساخته شده) به هر صفحه وردپرس اضافه کنید. در پانل تنظیمات ماژول تصویر، روی ” کلیک کنیدهوش مصنوعینماد ” و سپس «با هوش مصنوعی تولید کنید

ایجاد تصویر با Divi AI - مراحل 1-2

باز هم، ما به یک ایده فوری برای شروع نیاز داریم. برای این مثال، ما در حال ایجاد تصاویری برای یک آژانس بازاریابی محلی هستیم که به کسب و کارهای خدمات سقف‌سازی و ناودانی کمک می‌کند. درخواست خود را وارد کنید و مطمئن شوید که تنظیمات اضافی را پیکربندی کرده اید.

ایجاد تصویر با Divi AI - مراحل 3-4

استفاده سریع: کار تمام شده بام مسکونی، موقعیت برتر هواپیماهای بدون سرنشین آریال

Divi AI چهار (4) تصویر را برای انتخاب ایجاد می کند. اگر موردی وجود دارد که دوست دارید، روی آن کلیک کنید و سپس روی ” کلیک کنیداز این تصویر استفاده کنید

ایجاد تصویر با Divi AI - مراحل 5-6

همچنین می توانید چهار تصویر دیگر ایجاد کنید. اگر یکی از تصاویر را دوست دارید، می توانید با استفاده از ابزارهای ویرایش Divi، آن را با هوش مصنوعی ویرایش کنید. با استفاده از “ویرایش تصویر با هوش مصنوعیگزینه ” در هوش مصنوعی Divi، کاربران می توانند یک قلم مو اضافه کنند و یک اعلان پر کردن هوش مصنوعی تولیدی برای ایجاد یک تغییر خاص ارائه کنند. “ایجاد تصویر اصلاح شده” چهار تصویر را بر اساس قوانین اصلاح تصویر شما ایجاد می کند.

تغییر تصویر با Divi AI - مراحل 1-2

درخواست استفاده شده: نهر حیاط خلوت کوچک (با انتخاب قلم مو)

ایجاد تصاویر در سازنده وب سایت باعث صرفه جویی در زمان می شود. Divi AI با اجازه دادن به ویرایش های دقیق هوش مصنوعی در همان فرآیند، آن را یک قدم فراتر می برد. اگر برای امرار معاش وب سایت می سازید، Divi AI بهترین راه برای استفاده از هوش مصنوعی در وردپرس است.

درباره درخواست تولید تصویر با هوش مصنوعی Divi بیشتر بیاموزید.

Divi AI را دریافت کنید

3. استفاده از ChatGPT Plus با Dalle-3: ایجاد تصویر با هوش مصنوعی ساده

اگر از ChatGPT استفاده کرده اید، می دانید که تعامل با آن چقدر ساده است. استفاده از قابلیت‌های تولید تصویر ChatGPT Plus با Dalle-3 نیز از این قاعده مستثنی نیست. در واقع، نحوه استفاده از آن مانند هر پیام متنی دیگری با ChatGPT یا ابزارهای متن به تصویر هوش مصنوعی مشابه است.

مطمئن شوید که یک حساب پلاس دارید و مدل GPT 4 ChatGPT را انتخاب کرده اید. اکنون این یک انتخاب چند مدلی است که شامل GPT 4، Dalle-3، تجزیه و تحلیل (که قبلاً مفسر کد بود) و توانایی مرور وب سایت ها است. درخواست خود را بنویسید اطمینان حاصل کنید که برای ایجاد تصاویری که بیشترین تطابق را با اهداف شما دارد، با درخواست خود دقیق اما مختصر باشید.

با استفاده از ChatGPT با هوش مصنوعی تصویر بسازید - مراحل 1-4

Dalle-3 یک نسخه از تصویر را ایجاد می کند. پس از اتمام، می توانید با یک فرمان تنظیم شده دوباره امتحان کنید یا تصویر را ویرایش کنید (با کلیک بر روی تصویر و سپس کلیک کردن روی “انتخاب کنید” گزینه).

هنگامی که با ChatGPT ساخته شده است، تصویر را با هوش مصنوعی ویرایش کنید - مراحل 1-2

درخواست استفاده شده: تصویری از یک سالن بولینگ خالی ایجاد کنید. چشم انداز به نسبت

ویرایش از اینجا آسان است. از قلم مو برای انتخاب جایی که می‌خواهید ویرایش‌ها را انجام دهید، استفاده کنید. سپس به ChatGPT Plus دستور خود را برای ویرایش بدهید. در اینجا نمونه ای از تغییرات ایجاد شده در تصویر آمده است.

نمونه ای از ویرایش تصاویر در ChatGPT Plus با Dalle3

درخواست استفاده شده: توپ های بولینگ تصادفی را از روی زمین بردارید (با انتخاب)

ChatGPT هر بار یک تصویر ایجاد می کند (به جای چهار تصویر مانند Divi AI)، به این معنی که ممکن است مجبور شوید بیشتر از آن برای دریافت تصویر مورد نظر خود استفاده کنید. همچنین دارای محدودیت‌های نرخ در بلوک‌های 3 ساعته است که هنگام ایجاد تصاویر به راحتی قابل مشاهده است.

برای کمک به تولید بهترین تصاویر، به درک نحوه ایجاد دستورات عالی کمک می کند. اگر به کمک نیاز دارید، این ژنراتورهای سریع را بررسی کنید.

ChatGPT را دریافت کنید

4. ابزار رایگان Google Gemini: تصاویر با کیفیت هوش مصنوعی بدون هزینه

Google Gemini یک نسخه پولی (Ultra) با قابلیت‌های بیشتر دارد، اما نسخه رایگان آن توانایی زیادی دارد و شامل امکان ساخت تصاویر رایگان با هوش مصنوعی است. استفاده از آن بسیار آسان است و ما نتایج را دوست داریم. برای استفاده از تولید تصاویر رایگان Gemini، با یک حساب Google وارد Gemini شوید و یک چت جدید را شروع کنید. درخواست خود را تایپ کنید و مطمئن شوید که می خواهید یک تصویر ایجاد کند.

ایجاد تصاویر با Google Gemini - مراحل 1-2

Gemini چهار (4) تصویر را تولید می کند که با درخواست شما مطابقت دارد. به سادگی ماوس را روی یک تصویر ببرید و روی نماد دانلود کلیک کنید تا آن را در دستگاه خود ذخیره کنید.

جوزا بگیرید

5. Microsoft Copilot: هنر هوش مصنوعی همه کاره با دسترسی رایگان

Copilot تصاویری شبیه Gemini ایجاد می کند. با این حال، از فناوری های OpenAI به جای مدل های Gemini گوگل استفاده می کند. من متوجه شده‌ام که Copilot مایکروسافت نسبت به سایر پلتفرم‌ها به گرافیک کارتونی بیشتری تمایل دارد، بنابراین باید مطمئن شوید که درخواست‌های شما شامل تنظیمات برگزیده سبک است. در غیر این صورت، این یک راه عالی برای ایجاد هنر هوش مصنوعی است.

برای شروع، Copilot را از دسکتاپ ویندوز خود (یا سایر نقاط دسترسی Copilot) باز کنید. مانند هر چت ربات هوش مصنوعی دیگری، به Copilot درخواست خود را بدهید. در مورد نیازهای خود دقیق اما مختصر باشید. سپس Copilot از Dalle-3 برای ایجاد چهار (4) نسخه از تصویر درخواستی شما استفاده می کند.

با Microsoft Copilot تصاویر رایگان بسازید - مراحل 1-3

درخواست استفاده شده: تصویر یک بالون هوای گرم بر فراز آتشفشانی در حال فوران در هاوایی.

با کلیک بر روی یک تصویر، سپس نماد گزینه های 3 نقطه، و “ویرایش در Designer” تصویر را در Copilot Designer Bing باز می کند. در اینجا می توانید تصویر را دانلود یا سفارشی کنید. به جای رفتن به Designer، می‌توانید از Copilot دوباره درخواست کنید یا از یک اقدام سریع برای تغییر استایل تصویر استفاده کنید.

با Microsoft Copilot تصاویر رایگان بسازید - مراحل 4-5

Designer به شما امکان حذف پس‌زمینه، پر کردن و محو کردن پس‌زمینه را می‌دهد. همچنین دارای فیلترها، تنظیمات و سایر ویژگی هایی است که از یک جایگزین Canva انتظار دارید.

ویرایش تصاویر هوش مصنوعی با Microsoft Designer

من شک دارم که این ویژگی‌های ویرایش برای همیشه رایگان باشند، بنابراین پس از پایداری، به دنبال Microsoft Designer باشید تا به یک مدل پولی تبدیل شود. اما تا می توانید از آن برای ایجاد تصاویر تخیلی به صورت رایگان استفاده کنید!

برای کسانی که اشتراک Microsoft 365 دارند، می‌توانید از Copilot برای ایجاد تصاویر و افزایش بهره‌وری در بسیاری از برنامه‌های مایکروسافت استفاده کنید.

Copilot مایکروسافت را دریافت کنید

چگونه بهترین تولید کننده تصویر هوش مصنوعی را برای نیازهای خود انتخاب کنید

با تعداد زیادی تولید کننده تصویر هوش مصنوعی در دسترس، انتخاب یک نمونه عالی می تواند بسیار دشوار باشد. اما نترس! ابزار ایده آل به اهداف و گردش کار خاص شما بستگی دارد. در اینجا یک تفکیک وجود دارد که به شما کمک می کند مطابقت خود را پیدا کنید:

  • طراحان گرافیک: اگر خواهان کنترل دقیق بر روی هر جنبه ای از فرآیند ایجاد تصویر هستید، ممکن است Adobe Generative Fill بهترین گزینه برای شما باشد. این به شما این امکان را می دهد تا تصویر خود را به دقت تکه تکه طراحی کنید و سپس از ابزارهای استاندارد Adobe برای بردن هر تصویر به سطح بعدی استفاده کنید.
  • سازندگان وب سایت: Divi AI تولید تصویر را با بهترین گردش کار ساخت وب سایت برای وردپرس ادغام می کند. این برای طراحان وب ایده آل است که می خواهند بدون جابجایی بین ابزارها، گرافیکی در پرواز ایجاد کنند.
  • کاربران قدرتمند ChatGPT: اگر قبلاً یک کاربر قدرتمند ChatGPT هستید، استفاده از Dalle-3 از طریق ChatGPT Plus یک گزینه طبیعی به نظر می رسد. رابط کاربری آشنا و اعلان‌های ساده استفاده از آن را آسان کرده است و ویرایش تصویر آن نیز قدرتمند است.
  • کسانی که به تصاویر سریع و رایگان نیاز دارند: آیا به تصاویر باکیفیت بدون شکستن بانک نیاز دارید؟ نسخه رایگان Google Gemini یک تجربه کاربرپسند با نتایج مناسب ارائه می دهد.
  • مدیران رسانه های اجتماعی: اگر اغلب با گرافیک رسانه‌های اجتماعی کار می‌کنید، مایکروسافت Copilot ممکن است پاسخگو باشد. توانایی آن برای آوردن تصاویر به Designer یک راه عالی برای ایجاد گرافیک برای پست ها با ابزار طراحی هوش مصنوعی است.

البته صدها گزینه دیگر برای انتخاب وجود دارد. ایجاد و ویرایش تصویر با هوش مصنوعی روز به روز محبوب تر می شود. اگر می‌خواهید برای گزینه‌های عالی‌تر به اطراف نگاه کنید، به فهرست ما از برترین تولیدکنندگان هنر هوش مصنوعی نگاهی بیندازید.

و اگر ابزارهای ویرایش تصویر هوش مصنوعی بیشتری می‌خواهید، این تقویت‌کننده‌های عکس و ارتقای تصویر را بررسی کنید.

هوش مصنوعی در نوشتن نیز عالی است، بنابراین به نویسندگان AI توصیه شده ما نگاه کنید.

تصویر ویژه توسط KatePilko / shutterstock.com



منبع

فهرست مطالب