خدمات ما

یک بسته طرح‌بندی مزرعه رایگان برای Divi دریافت کنید | وب تاپ

هی دیوی ملت! از اینکه برای قسمت بعدی طرح هفتگی Divi Design Initiative به ما پیوستید متشکریم. که در آن هر هفته، ما یک بسته طرح بندی کاملاً جدید را برای Divi اهدا می کنیم.

این بار، تیم طراحی یک بسته طرح بندی مزرعه تولید زیبا ایجاد کرده است که به شما کمک می کند وب سایت مزرعه محصولات بعدی خود را در کمترین زمان راه اندازی و راه اندازی کنید!

این بسته چیدمان شامل:

– 6 طرح بندی صفحه از پیش ساخته شده که به صورت استراتژیک برای هر وب سایت Produce Farm طراحی شده اند (از جمله طراحی پاورقی)
– عکس ها و گرافیک های اصلی و بدون حق امتیاز + فایل منبع قابل تنظیم (به زیر مراجعه کنید)
– به علاوه، مجموعه بزرگی از عناصر وب سایت از پیش طراحی شده که قابل تنظیم و استفاده مجدد در هر مکانی هستند.

این بسته طرح‌بندی دقیقاً در داخل Divi برای همه مشتریان Divi به‌صورت رایگان در دسترس است، به عنوان آخرین افزونه به کتابخانه رو به رشد Divi ما از صدها بسته طرح‌بندی از پیش ساخته، هزاران طرح صفحه، و عناصر و منابع بی‌شماری طراحی وب.

طراحی صفحه فرود

بسته طرح مزرعه را تولید کنید

نمایش نسخه ی نمایشی طرح بندی زنده

طراحی صفحه اصلی

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

نمایش نسخه ی نمایشی طرح بندی زنده

درباره طراحی صفحه

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

نمایش نسخه ی نمایشی طرح بندی زنده

طراحی صفحه محصولات

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

نمایش نسخه ی نمایشی طرح بندی زنده

طراحی صفحه وبلاگ

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

نمایش نسخه ی نمایشی طرح بندی زنده

طراحی صفحه تماس

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

نمایش نسخه ی نمایشی طرح بندی زنده

ویژگی های کلیدی

بسته طرح‌بندی مزرعه تولید برای Divi شش طرح‌بندی را برای ایجاد یک وب‌سایت زیبا و کاربردی ارائه می‌دهد. این شامل عکس های غذایی زرق و برق دار، سرفصل های جسورانه، و آثار هنری خیره کننده به سبک آبرنگ برای ایجاد علاقه است. همچنین تمام ویژگی‌های لازم، از جمله بخش جعبه اشتراک، تماس‌ها برای اقدام نارنجی روشن، و ثبت‌نام در خبرنامه جذاب برای گرفتن ایمیل‌های کاربر را فراهم می‌کند.

دموهای زنده

برای مشاهده نسخه نمایشی زنده برای هر یک از طرح‌بندی‌های موجود در بسته، روی پیوندهای زیر کلیک کنید.

  1. تولید صفحه فرود مزرعه (نمایشی زنده)
  2. صفحه اصلی تولید مزرعه (نمایشی زنده)
  3. Produce Farm About Page (نمایشی زنده)
  4. صفحه تولید محصولات کشاورزی (نمایشی زنده)
  5. تولید صفحه وبلاگ مزرعه (نمایشی زنده)
  6. صفحه تماس با مزرعه تولید (نمایشی زنده)

همین حالا به این طرح‌بندی دسترسی داشته باشید
مستقیماً از Your Divi Builder

از نسخه 3.0.99 Divi، می‌توانید هر یک از طرح‌بندی‌های موجود در این بسته (همراه با تمام بسته‌های طرح‌بندی Premade Divi) را مستقیماً از Divi Builder پیدا و وارد کنید. آنها از قبل منتظر شما هستند.

برای دسترسی به طرح‌بندی جدید، کافی است هنگام ویرایش صفحه، Visual Builder را فعال کنید و در نوار تنظیمات صفحه به دنبال نماد «Load From Library» بگردید (به نظر می‌رسد یک علامت مثبت است). روی این نماد کلیک کنید تا پنجره بارگیری از کتابخانه باز شود. در زبانه Premade Layouts، می توانید به راحتی با پیمایش در لیست بسته های طرح بندی، طرح بندی جدید را پیدا کنید. پس از یافتن بسته طرح‌بندی مزرعه تولید، روی آن کلیک کنید. تمام طرح‌بندی‌های جداگانه موجود در بسته را خواهید دید. طرح مورد نظر برای استفاده را انتخاب کنید و سپس روی دکمه “استفاده از این طرح” کلیک کنید.

تولید بسته طرح مزرعه برای Divi

برای اطلاعات بیشتر، این ویدیو را ببینید تا یاد بگیرید چگونه می توانید این بسته طرح بندی را امروز راه اندازی و اجرا کنید.

در کانال یوتیوب ما مشترک شوید

احراز هویت مورد نیاز است

قبل از اینکه بتوانید طرح‌بندی‌های Premade را از کتابخانه Divi دانلود کنید، باید اشتراک تم Elegant خود را احراز هویت کنید. می توانید این کار را با پیمایش به انجام دهید Divi > گزینه های تم > به روز رسانی ها. در آنجا می توانید نام کاربری و کلید API خود را وارد کرده و تغییرات را ذخیره کنید.

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

می توانید کلید API خود را در قسمت اعضای خود در سایت Elegant Themes پیدا کنید. پس از وارد کردن نام کاربری و کلید API، دسترسی فوری به کتابخانه ما از صدها طرح‌بندی رایگان (از جمله این یکی) را خواهید داشت. اگر این کار را انجام نداده‌اید، وقتی برای وارد کردن طرح‌بندی به صفحه خود کلیک می‌کنید، از شما خواسته می‌شود نام کاربری عضویت در تم Elegant و کلید API خود را وارد کنید.

از تصاویر طرح بندی به صورت رایگان و بدون محدودیت مجوز استفاده کنید

بسته طرح‌بندی مزرعه را برای Divi تولید کنید

دارایی‌های تصویری که با این طرح‌بندی‌ها ارائه می‌شوند (آیکون‌ها، تصاویر، عکس‌ها و غیره) هیچ محدودیتی برای مجوز ندارند. این بدان معنی است که می توانید بدون نگرانی در مورد پرداخت هزینه های مجوز یا نسبت دادن به عکاس از آنها در تمام پروژه های تجاری خود استفاده کنید. از آن‌ها در وب‌سایت‌های تجاری‌تان استفاده کنید، آن‌ها را در قالب طرح‌های Divi فرزند خود بفروشید، آن‌ها را در بسته‌های طرح‌بندی Divi خود قرار دهید یا فقط از آنها در وبلاگ خود استفاده کنید. ما می دانیم که یافتن عکس های خوب چقدر می تواند چالش برانگیز باشد و مجوزهای حاکم بر آن عکس ها چقدر گیج کننده و ترسناک است. ما می خواهیم این مشکل را برای کاربران خود برطرف کنیم.

دارایی های تصویر Full Res را دانلود کنید

بسته طرح بندی جدید هر هفته!

امیدواریم از این بسته چیدمان لذت ببرید. ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما در بخش نظرات زیر هستیم. مطمئن شوید که بسته طرح بندی هفته آینده را نیز بررسی کنید!


منبع

وب تاپاخبار حوزه اینترنت و هوش مصنوعی

فهرست مطالب