خدمات ما

درخواست‌های صوتی و استعدادهای صوتی | وب تاپ


درخواست‌های صوتی یا ضبط‌های صوتی از پیش ضبط‌شده، در بسیاری از برنامه‌های تلفن، مرکز تماس و همه‌کاناله استفاده می‌شوند. در بیشتر موارد، صدا از تماس‌گیرندگان یا کاربران به مقصد مورد نظرشان راهنمایی می‌کند، خواه یک درخت منو برای سلف‌سرویس باشد یا یک نماینده خدمات مشتری. ممکن است تماس گیرنده به اطلاعات حساب منحصر به فرد مانند موجودی یا وضعیت سفارش دسترسی داشته باشد.

اعلان های صوتی را می توان به صورت حرفه ای توسط شرکت هایی مانند BLEND ضبط کرد یا می تواند توسط یک کارمند در محل ضبط شود. علاوه بر این، برخی از پلتفرم ها به صدای TTS یا AI اجازه می دهند تا به مشتریان آموزش دهند.

تبدیل مشتریان به اتوماسیون

از آنجایی که شرکت‌ها بیشتر روابط ارزشمند مشتری خود را به سیستم‌های صوتی خودکار می‌سپارند تا هزینه‌ها را کاهش دهند، کیفیت این سیستم‌ها از جمله پیام‌های صوتی از پیش ضبط‌شده اهمیت بیشتری پیدا می‌کنند. تحت چه شرایطی مشتری از برخورد با یک برنامه صوتی خودکار قدردانی می کند؟ اگر بتواند به سرعت به آنها کمک کند تا هدف تماس خود را به سرعت حل کنند، برای همه کسانی که درگیر هستند یک برد برد خواهد بود. اگر در مسیری دایره‌ای به سمت «زندان پست صوتی» پر از ناامیدی بدتر شود، مشتری می‌تواند تصمیم بگیرد به سراغ رقیبی برود که از رابط کاربری صوتی (VUI) تأثیر بیشتری در اتوماسیون خود استفاده می‌کند.

طیف گسترده ای از فناوری ها وجود دارد که از پیام های صوتی استفاده می کنند. این برنامه های اتوماسیون صوتی به طور کلی برای کاهش هزینه ها طراحی شده اند. آنها می توانند به عنوان ابزاری برای افزایش تجربه مشتری مورد استفاده قرار گیرند، اما این یک اتفاق نادر در محیط کسب و کار امروزی است. در BLEND Voice، ما برای بهبود عملکرد، اثربخشی و جنبه‌های نام تجاری هر نوع اتوماسیون صوتی در بازار کار کرده‌ایم. مطمئناً کاهش هزینه ها مهم است. با این حال، اگر هزینه‌ها را به قیمت تحریک و سوق دادن مشتریان خود به سمت رقبا کاهش دهید، بسیار گران می‌شود.

نقطه تماس شخصی = درخواست های صوتی

با تمام پولی که صرف فناوری اتوماسیون صوتی می شود، جالب نیست که تنها جنبه واقعی سیستم که تماس گیرنده را لمس می کند، مجموعه پیام های صوتی است که به تماس گیرنده سلام و راهنمایی می کند؟ آیا پیام‌های صوتی به خوبی به تماس‌گیرنده سلام می‌کنند؟ آیا تماس گیرنده پیام های صوتی را درک می کند؟ آیا خوشامدگویی ها و منوها با برند کلی شرکت مطابقت خواهد داشت؟ اکثر شرکت‌ها میلیون‌ها دلار برای ساخت برند خود در بازار هزینه می‌کنند. تبدیل آن روابط حیاتی با مشتری به اتوماسیون صوتی بدون در نظر گرفتن تجربه مشتری همیشه اتفاق می افتد. BLEND اطمینان حاصل می کند که چیز خوبی برای مشتری و شرکت است.

انواع برنامه های صوتی

متصدی خودکار

این برنامه به تلفن پاسخ می دهد و به تماس گیرنده اجازه می دهد تا خود را به شخص یا بخش مناسب “مسیر” کند. در گذشته، یک مسئول پذیرش ممکن بود به هر تماسی پاسخ دهد و سپس تماس را به شخص یا بخش مربوطه ارسال کند. برخی از شرکت‌ها ممکن است هنوز اپراتورهای زنده را استخدام کنند و از متصدی خودکار استفاده کنند، زمانی که جریان تماس برای مسئول پذیرش بسیار سنگین است. یک متصدی خودکار به جلوی فروشگاه تلفن یک شرکت تبدیل می شود.

احوال پرسی خودکار به صورت حرفه ای ضبط شده، تماس گیرندگان را با خطاهای کمتر و رضایت بیشتر مشتری هدایت می کند.

پاسخ صوتی تعاملی (IVR)

سیستم‌های تلفن گویا با برنامه‌های بانکی و مالی در دهه 1990 به شهرت رسیدند و تا به امروز به سرمایه‌گذاری‌های هنگفت تلفنی توسط شرکت‌های مراقبت‌های بهداشتی، خدمات شهری و ارائه‌دهندگان خدمات فناوری ادامه می‌دهند. تلفن گویا فناوری پردازش صدا را با یک پایگاه داده از اطلاعاتی مانند مقدار پول در حساب بانکی شما یا تسویه چک تلفیق می کند. اعلان صوتی بر اساس اطلاعات موجود در پایگاه داده با شما صحبت می کند.

توزیع کننده تماس خودکار (ACD)

در حالی که این فناوری به طور گسترده در مراکز تماس بزرگ مورد استفاده قرار گرفته است، فناوری های اخیر VoIP آن را در اختیار شرکت های کوچکتر قرار داده است. این به شما امکان می دهد بسته به عوامل متعددی مانند مهارت های نماینده مرکز تماس، ملاحظات جغرافیایی و سایر عوامل، تماس ها را مسیریابی کنید. وقتی یکی از پیام های صوتی از شما می پرسد که در مورد کدام محصول تماس می گیرید، شما را به نمایندگی با مهارت های خاص در آن خط محصول خاص هدایت می کند. ACD ها به شرکت ها این امکان را می دهند که کارمندان تلفن خود را کارآمدتر کنند.

تشخیص گفتار

این فناوری آنچه تماس گیرنده می گوید را تشخیص می دهد و سپس آنها را به درستی مسیریابی می کند. این فناوری زمانی که در اواخر دهه 90 به صورت تجاری معرفی شد بسیار جالب بود. کسانی که در این صنعت بودند امیدوار بودند که این صنعت به سرعت رشد کند، اما هنوز کمی اصلاحات لازم بود. ارائه‌دهندگان اولیه تلاش می‌کردند تا در برنامه‌های تشخیص گفتار اولیه، کارهای زیادی را انجام دهند. پیام‌های صوتی واقعاً خوب به نظر می‌رسیدند، اما دانشمندان گفتار سال‌ها طول کشید تا اجزای تشخیص را برای کاربردهای تجاری مقیاس‌پذیر به خوبی کار کنند.

امروزه، برنامه های تشخیص گفتار در اکثر شرکت های Fortune 1000 مستقر هستند. اکنون که سیستم ها در تشخیص هدف تماس گیرنده بسیار کارآمدتر کار می کنند، می توانند بسیار مؤثر باشند. مهم‌ترین ارزشی که تشخیص گفتار برای برنامه‌های تلفن گویا به ارمغان می‌آورد، توانایی صاف کردن تمام منوهای انتخابی بی‌حس‌کننده است. هنگامی که یک پیام صوتی تشخیص گفتار به شما دستور می دهد که در یک شرکت هواپیمایی “شهر” یا “نام تجاری” را در برنامه 411 بگویید، تجربه کاربر بی نهایت آسان تر می شود.

جی پی اس و تله ماتیک

فرمان‌های صوتی شفاف و شفاف در خودرو، تجربه رانندگی را افزایش می‌دهد.

آنچه در دهه 80 منحصر به دیوید هاسلهوف بود، اکنون توسط رانندگان هر مدل و مدلی از آن لذت می‌برند. ماشین‌های سخنگو واقعی هستند و BLEND در طول سال‌ها برای بسیاری از خودروسازان و شرکت‌های عیب‌یابی داخل خودرو پیام‌های صوتی ارائه کرده است. کیفیت پیام های صوتی شنیده شده در این خودروهای درجه یک بسیار بالاتر از موارد مورد نیاز سیستم های تلفن است. خطوط تلفن تنها بخش کوچکی از طیف صدای شنوایی انسان (350 تا 3500 هرتز) را منتقل می کند در حالی که یک سیستم صوتی با کیفیت بالا موسیقی و صدایی تولید می کند که بیشتر شنوایی انسان را پوشش می دهد (20 تا 20000 هرتز). نیازی به گفتن نیست که الزامات برای ضبط سریع صدای با کیفیت بسیار بالاتر است.

امروزه BLEND برای خودروهایی از جمله تویوتا، نیسان، مرسدس بنز، فورد و جنرال موتورز، اعلان‌های تلماتیکی و صوتی ارائه می‌کند.

استعداد صوتی

توصیف ویژگی‌های یک «صدا‌باز» همیشه آسان نیست، اما وقتی آن را می‌شنوید، آن را می‌دانید.

چگونه یک شرکت یک استعداد صوتی را برای ضبط صدای خود انتخاب می کند؟ ما ده ها صداپیشه انگلیسی آمریکایی داریم که به طور مرتب در استودیوهای ما پیام های صوتی را ضبط می کنند. بسیاری از آنها هر هفته در یک روز ثبت می کنند تا هزینه ها را کاهش دهند و چرخش بسیار قابل پیش بینی را فراهم کنند. بیایید با آن روبرو شویم، همه ما در چرخه های هفتگی زندگی می کنیم. وقتی یاد می گیریم که مثلاً هر چهارشنبه صدای ما ضبط می شود، هماهنگی تلاش های ضبط با مشتریان داخلی را آسان می کند. به این ترتیب، مشتری چیزی که معمولاً یک منبع گران قیمت است (استعداد صوتی) را با قیمتی عالی و با زمان تحویل آسان به دست می آورد.

پست نویسنده

مت استراخ

مت به عنوان مدیر بازاریابی سازمانی BLEND، 14 سال در صنایع تولید صدا و تصویر برای کمک به کسب‌وکارها در اجرای کمپین‌های بومی‌سازی صوتی و ویدیویی موفق به ارمغان می‌آورد.

لینکداین

قاب 32

به ترجمه سریع و با کیفیت نیاز دارید؟

الان ترجمه کن



منبع

فهرست مطالب